WEB vs. DRUŠTVENE MREŽE

Digitalni marketing je danas najučinkovitiji način oglašavanja. Temelj digitalnog marketinga je web stranica. Svi već odavno znaju , ako niste na internetu, ne postojite. Danas znamo kako da korištenjem digitalnog marketinga postojite malo više od drugih. Imati web stranicu bio je imperativ. No, popularizacijom društvenih mreža mnogi su sav fokus stavili na njih, zaboravljajući na web stranicu.
Web stranica i društvene mreže nisu isto, velike se razlike kriju među njima. Društvenim mrežama samo njihovo ime govori koja je njihova uloga; uspostavljanje odnosa s kupcima i customer support. Društvene mreže doživljavamo manje formalno tako da u bilo koje doba dana vaši kupci vam mogu uputiti pitanje. To ne znači da vi morate u sred noći odgovarati no, prvom prilikom, svakako.
Web stranice su bolje za konverzije, kupnje i proučavanje od strane kupaca. Vaša stranica mora biti tako koncipirana da se vaši kupci s lakoćom snalaze. Rubrike moraju biti odvojene i lako uočljive. Web stranica izgleda profesionalnije, daje ozbiljnost i kredibilitet. Iako društvene mreže broje velik broj aktivnih korisnika svakodnevno i dalje postoje ljudi koji se ne koriste s njima. Možda je među njima i značajan broj vaših budućih klijenata. Web stranice omogućuju bolju optimizaciju i veći izbor ključnih riječi prilikom Google pretrage.
Razmotrivši prednosti web stranice i društvenih mreža jedini mogući zaključak je da vam je potrebno oboje. Oni ne isključuju jedno drugo. Web je početak vašeg digitalnog postojanja i znak da ste ozbiljni I profesionalni. Društvene mreže znače da ste u toku s vremenom i bliski svojim klijentima/kupcima, da ste na raspolaganju za sve upite. Najbolji način da iskoristite sve što vam digitalni marketing nudi je prepustiti se u ruke marketinške agencije koja zna prepoznati koje su vaše potrebe i kako ostvariti zadane ciljeve. Mi, u Fervensu to znamo već dugi niz godina.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp