#SAMODOĐI

U Rovinju je od 22.9. do 25.9. održan petnaesti WEEKEND MEDIA FESTIVAL pod sloganom #SAMODOĐI. I došlo je preko 5000 ljudi iz Hrvatske, regije ali i svijeta. Sto govornika pokušalo je zajedno naći odgovore na aktualna pitanja koja su se održala na čak 40 panela.
Jedno od svakako najzanimljivijih pitanja je što ćemo jesti 2050. godine. Dodijeljena je nagrada pobjedniku FoodTech StartUp Competitiona Tinu Proseniku, direktoru startupa Gruntek. S obzirom da ne znamo količinu hrane u svijetu, moramo požuriti proizvodnju labaratorijski uzgojenih prehrambenih proizvoda; istaknuo je CEO američke food tech kompanije Finless Foods Michael Selden.
Sport je vjerojatno jedini medijski sadržaj koji se gleda uživo. Na panelu SPORT NA PRVOM MJESTU jedna od panelistica bila je i dvostruka olimpijska pobjednica Sandra Perković. Raspravljalo se o sinergiji sporta i show businessa, vole li sportaši novinare ili ne, o stvaranju brandova u sportu te o prvom svjetskom nogometnom prvenstvu zimi.
Na panelu EKONOMIJA STRASTI raspravljalo se o influencerima, njihovoj suradnji s brandovima i medijima. Autentičnost sadržaja je najvažniji element.
Jedno od najpoznatijih imena oglašivačke industrije svakako je Saša Savić, direktor američke marketinške agencije Mediacom. Istaknuo je kako se svijet stalno mijenja te se i mi moramo mijenjati kako bi bili uspješni. Brandovi moraju, da bi bili uspješni, postati dio kulture.
Panel UDOBNO U SVOJOJ KOŽI: ŽIVOT U DOBA FILTERA pokušao je istaknuti probleme fake kulture interneta. Novinarka Mia Kovačić, body positivity ideolog Lucija Lugomer, Head of Story Adria Media Ana Miščević, direktorica Smart Agency Jelena Zvekić i novinar Zoran Kesić istaknuli su kako korištenje filtera i photoshopa najviše utječe na mladu populaciju te se stvara problem nezadovoljstva zbog nedostižnih (nerealnih) ideala ljepote.
U panelu naziva PUŠIONA Mario Petrović, vlasnik Pepermint agencije, Tomo Ricov, jedan od organizatora Weekenda, Davor Bruketa; kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić&Grey i Dimitrije Trbović, CEO tvrtke Neostar podijelili su svoje priče o neuspjehu. Nasmijali su sve prisutne pričama kako su „popušili“. No, neuspjeh je sastavni dio života i posla te ga se ne treba sramiti. Iz padova moramo učiti i nastaviti uzdignute glave.
Bilo je još mnoštvo zanimljivih tema, sadržaja i sudionika. No, nije se samo raspravljalo već i jako dobro zabavljalo. Zabavu je otvorio Darko Rundek, a slijedili su Matija Cvek, Konstrakta i Marija Mirković.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp