vizualni identitet

Vizualni identitet nastaje planiranim, koordiniranim i profesionalnim djelovanjem u oblikovanju pojedinih elemenata vizualne prezentacije poduzeća, koje je usklađeno s čitavom koncepcijom marketinga.

Vizualni identitet

Sveto slovo, zapis, nagaz, zakon..kako god ga definirali, vizualni identitet je ono po čemu znamo, doživljavamo, prepoznajemo i shvaćamo od pojedine tvrtke.

Opet smo nemaštovito posegnuli za wikipedijom no u ovom slučaju objašnjenje je više nego jasno. Vizualni identitet nastaje planiranim, koordiniranim i profesionalnim djelovanjem u oblikovanju pojedinih elemenata vizualne prezentacije poduzeća, koje je usklađeno s čitavom koncepcijom marketinga. Identitet tvrtke predstavlja prije svega sistematiziranje i kontroliranje nastupa tvrtke u javnosti. U tom smislu osnovu identiteta tvrtke predstavlja priručnik (ili knjiga standarda) za njegovo provođenje, koji sadrži standarde primjene elemenata vizualne prezentacije za svaki konkretan i pretpostavljeni slučaj. U organizacijskom i pravnom pogledu poželjno je da priručnik ima karakter osnovnih normativnih akata poduzeća.

FERVENS

Nekada ne vidimo stvari koje su nam tik pred nosom, a rješenje za sve Vaše probleme nalazi se upravo tu, nekoliko centimetara ispred Vaših očiju. Samo jedna email poruka, jedan telefonski poziv dijeli Vas da se još više uvjerite u naše kvalitete i kvalitete naših usluga i rješenja. Marketinška agencija Fervens tu je samo zbog Vas!  

Kako se kreira vizualni identitet?

Vizualni identitet, kućni stil ili imidž tvrtke ili korporacije kreira se i osmišljava grafičkim dizajnom i marketingom, provodi na sve segmente poduzeća i najčešće definira pomoću priručnika osnovnih standarda. Vizualni identitet je zbir svih aspekata koje poduzeće formira kao vlastito, prepoznatljivo i konzistentno, kroz sva sredstva komunikacije, promocijom i distribucijom materijala, podjednako unutar i izvan poduzeća.