ambalaža
Ambalaža je postala dio našeg potrošačkog iskustva, kao sastavni dio dizajna proizvoda.
To je ono u što umatamo proizvod i pakiramo ga i može biti svakojaka. To može bit pakiranje jaja, može biti lijepi paketić s kozmetičkom kremom, može biti zaštitna folija za staklo.. da ne nabrajamo dalje, sve je ambalaža. Sve što kupimo, odmotamo i poslije bacimo. No ona je ima tome već dugo, postala i dio našeg potrošačkog iskustva, kao sastavni dio dizajna proizvoda i ne bi vjerovali, jedan od najvažnijih doživljaja našeg vizualnog potrošačkog iskustva i kao takva, iznimno bitna u finalnoj priči i imageu pojedinog proizvoda. U konačnici, čak i kod kupovine jaja ili toilet papira razmislite o tome jel vas privukla ambalaža, makar na nesvjesnoj razini.
FERVENS
Nekada ne vidimo stvari koje su nam tik pred nosom, a rješenje za sve Vaše probleme nalazi se upravo tu, nekoliko centimetara ispred Vaših očiju. Samo jedna email poruka, jedan telefonski poziv dijeli Vas da se još više uvjerite u naše kvalitete i kvalitete naših usluga i rješenja. Marketinška agencija Fervens tu je samo zbog Vas!



