WEB I KUPCI

Već desetljećima se ne pita više nitko da li je važno imati web stranicu. Svi znaju da je ona must have. No, desi se da s vremenom zaboravimo na tu našu web stranici kao i na to da je to ponekad prva slika s kojom se predstavljamo svijetu i potencijalnim kupcima. Znači, nije važno samo imati ju već smo uspjeli onda kada naša web stranica generira buduće klijente.

Web stranica koja generira potencijalne klijente predstavlja kamen temeljac svake uspješne marketinške strategije. Ona djeluje kao moćan alat za privlačenje potencijalnih klijenata, njegovanje odnosa te poticanje prodaje. Stvaranje potencijalnih kupaca odnosi se na proces privlačenja novih kupaca koji su pokazali interes za proizvod ili uslugu. Potencijalni klijenti daju svoje podatke za kontakt u zamjenu za nekakav besplatan sadržaj ili za određeni popust.

Web stranica koja generira potencijalne kupce služi kao izlog vaše tvrtke. Za razliku od statične web stranice, njezin cilj je uhvatiti nove kupce te njegovati odnos s njima. Ono što je ključno za uspjeh takve stranice je privlačan sadržaj.  Informativni, a ipak zanimljivi blogovi, novi videozapisi, povezanost s društvenim medijima svakako je bitno za privlačenje novih klijenata. Poziv na akciju( call to action) se podrazumijeva jer pomoću njega se potencijalni kupci brže pretvaraju u prave kupce. Sve to na stranici mora biti jasno prikazano, lako dostupno i razumljivo. Nakon što bolje upoznate svoje klijente, neka vaše poruke budu personalizirane, upućene baš određenoj demografskoj publici. Vaša web stranica mora biti optimizirana za mobilno iskustvo s obzirom da ljudi sve više pristupaju internetu putem mobilnih uređaja. Besprijekorno mobilno iskustvo ključno je za hvatanje potencijalnih kupaca u pokretu. No, ni najbolje dizajnirana web stranica neće dati rezultate bez stalnog toka prometa. Usmjerite ciljani promet na vašu web stranicu koristeći optimizaciju za tražilice, oglašavanje s plaćanjem po kliku, marketing na društvenim mrežama i e-mail marketing.

U današnjem digitalnom okruženju web stranica koja stvara nove kupce postala je nužna za napredovanje tvrtke. Njena snaga da privuče nove kupce i pretvori ih u lojalne, garancija je uspjeha vašeg poslovanja.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp