Posljednjih godina potrošači su postali sve svjesniji svog utjecaja na okoliš, što je dovelo do značajnog pomaka prema održivosti u raznim aspektima života, pa tako i u odlukama o kupnji. Uključivanje recikliranja u marketinške strategije pojavila se kao moćan način povezivanja s ekološki osviještenim potrošačima.
Potrošači danas ne traže samo proizvode već brandove koji su u skladu sa njihovim vrijednostima, posebno glede zaštite okoliša. Uključivanjem inicijativa za recikliranje u marketinške kampanje, tvrtke mogu pokazati svoje predanost održivosti te se tako istaknuti od konkurencije. Naglašavanje odgovornosti prema okolišu može pomoći u izgradnji lojalnosti brandu i privući ekološki osviještene potrošače. Marketinške inicijative pružaju priliku tvrtkama da educiraju potrošače o recikliranju kao što je pravilno razvrstavanje otpada. Zanimljive kampanje na društvenim mrežama mogu potaknuti potrošače da se i još više uključe u izgradnju zelene budućnosti. U marketinškoj kampanji možete istaknuti proizvode koji su dugovječni kao i one koji imaju mogućnost recikliranja. Predstavljanjem proizvoda koji su moderni, funkcionalni, pristupačni ali i ekološki prihvatljivi, tvrtke mogu privući više potrošača te potaknuti potražnju za održivim rješenjima. Potrošači očekuju od brandova autentičnost i transparentnost. To znači da ne možete snimiti tv reklamu ili napisati na veliki billboard da živite održivost, ako vaši proizvodi to ne potkrepljuju. Na društvenim mrežama možete informirati potrošače kako vaš brand sudjeluje u zaštiti klime i okoliša.
Recikliranje bi s vremenom trebalo postati kao i disanje, nešto što činimo, a ne razmišljamo o tome. Tek tada ćemo biti na stvarnom putu ka održivosti.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.