Kupovina je oduvijek bila više od same potrebe da nabavimo stvari koje nam trebaju. Za neke zabava, za neke terapija, a za neke noćna mora. A svi, baš svi jednako su u fokusu marketinški stručnjaka koji nastoje naći koji je najbolji marketing za svakoga.
U digitalnom dobu mijenjale su se i navike vezane za kupovinu. Sve više je prisutna kupovina preko web shopova. Možda se pitate gdje je tu zabava. No, ako ste ljubitelj igara onda ste morali zamijetiti gamifikaciju šopinga. Bit gamificirane kupnje je učiniti kupovinu zabavnom te interaktivnim iskustvom privući kupce da se vraćaju po još. Razni programi vjernosti, popusti i promocije odavno su dio iskustva kupovine. Gamifikacija i uzbuđenje igre donosi nove kupce. Čak 40 % stanovništva Zemlje se smatra gejmerima. Tu se ubrajaju i oni koji igraju igrice isključivo na mobilnim uređajima. Upravo je gamifikacija šopinga namijenjena njima. Jedna od ključnih prednosti je personalizacija iskustva za svakoga kupca. Prikupljanjem podataka o preferencijama, povijesti kupnje i ponašanju trgovci mogu prilagoditi izazove i nagrade. Koristeći snagu društvenih mreža, trgovci mogu pretvoriti kupovinu u zajedničko iskustvo. Na taj način se potiče osjećaj zajedništva. Doživljaj kupnje u virtualnoj stvarnosti bitno se mijenja uvođenjem elemenata gamifikacije.
Unošenjem elemenata igre u maloprodajno iskustvo, trgovci mijenjaju način na koji kupujemo, unoseći uzbuđenje, angažman i inovaciju u svaku transakciju.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.