VIBER MARKETING

Viber je aplikacija za pametne telefone koja omogućuje korisnicima besplatne pozive i slanje besplatnih tekstualnih poruka. To je aplikacija tvrtke Viber Media, a stvorio ju je izraelsko-američki poduzetnik Talmon Marco.
Ovo bi bila neka definicija Vibera. No, ono što Viber predstavlja svojih milijardu korisnika, ne možemo opisati riječima. Najbolje se to vidjelo u vrijeme karantene za vrijeme pandemije korona virusa. Zatvarali su se ljudi u domove, sve je postalo digitalno. Ovladali su aplikacijom i bake i djedovi kako bi dobili u trenu fotografiju, video ili preko video poziva vidjeli svoje najdraže.
Marketing je tamo gdje su ljudi. Uspješan marketing je tamo gdje je vaša ciljana publika. Na Viberu su svi. Baš ta činjenica da nam Viber služi za komunikaciju s bliskim ljudima ide u prilog učinkovitosti viber promotivnih poruka. Istraživanja pokazuju da 96% korisnika mobilnih uređaja poruke otvore unutar 3 minute od primitka. Da bi slali viber promotivne poruke, morate imati dopuštenje korisnika. Korisnik koji vam je dao dopuštenje iskazao je interes za vaše usluge ili proizvode. Njega će sasvim sigurno zanimati koje pogodnosti nudite.
Viber omogućuje slanje do 1000 znakova, uz grafike i call-to-action gumbe poput Saznaj više ili Kupi odmah. Viber promotivne poruke najčešće koristimo za booking, promociju novih ponuda i proizvoda, loyalty program, povećanje svijesti o brandu i najavu popusta. Osnovno obilježje viber aplikacije je da u potpunosti poštuje privatnost podataka, pruža potpunu enkripciju i ne čuva sadržaj prepiske na serverima. Ta činjenica sužava opcije targetiranja, ali s druge strane pruža veliko povjerenje u aplikaciju. Stoga se segmentiranje može napraviti prema geolokaciji, teleoperateru, platformi, uređaju i mreži.
Osim promotivnih viber poruka, imate mogućnost povezivanja sa svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima putem Viber zajednice. Na taj način možete dijeliti novosti vezane za vaše poduzeće, raditi na podizanju svijesti o vašem brandu. Možete u kratkome vremenu postaviti ankete te doći do povratnih informacija. Popularne su i viber stiker kampanje. Kako bi bili profesionalni i prepoznatljivi, obratite se grafičkom dizajneru. Stikeri moraju biti atraktivni kako bi ih ljudi željeli koristiti u svakodnevnom životu. Kampanju je potrebno nadopuniti digitalnom kampanjom na društvenim mrežama te PR podrškom, kako bi se stikeri predstavili ciljanim skupinama na najbolji mogući način.
Milijarda korisnika. Sedam milijuna interakcija svakih 60 sekundi. 12 puta dnevno prosječan korisnik otvara aplikaciju. 30% korisnika dnevno šalje stikere, a 50% dijeli video i foto materijale. Eto, toliko je puno razloga da budete na Viberu.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp