NATIVE ADD

Kada gledate film svjesni ste da će biti reklamni blok. No, kada on traje toliko dugo da ste već zaboravili koji ste film gledali, često mijenjate kanal. Kada otvorite tekst koji vas zanima na nekome portalu, a odmah iskoči pet reklama, koje ne možete nikako zatvoriti, odustajete od teksta i tražite dalje. Nitko ne voli nametljivost nigdje pa tako ni u reklamama. Zato kažu da je najbolja ona reklama za koju nemate ni dojam da se radi o reklami.
Savršen primjer takvih reklama su NATIVE ADD. Radi se o oglasu koji se na prirodan način uklapa u okvire platformi na kojoj je objavljen. Vizualno odgovara svojoj okolini stoga čitatelj nema osjećaj da se radi o reklami iako se pri vrhu nalazi oznaka da se radi o sponzoriranom sadržaju. Kada čitatelji shvate da se radi o sponzoriranom članku, većinom nemaju negativne asocijacije, već smatraju da je to dobar potez branda. Oglasi su integrirani u sadržaj na način da ne zamaraju korisnika, već mu na zanimljiv način prezentiraju informacije. Nativnim oglašavanjem većinom se komuniciraju vrijednosti nekoga branda, a ne samih proizvoda. Ti oglasi nalaze se posvuda- na web stranicama, portalima, newsfeedovima, prodajnim emisijama, novinama.
Uspjeh nativnog oglašavanja ovisi o dobro kreiranom sadržaju stoga podsjeća na content marketing. Korisnici sve više koriste Ad-blockere te tako aktivno sudjeluju u sadržaju koji im se nudi. Dok će često blokirati bannere koji im se nametljivo nude kada žele pročitati neki tekst, oglase nativnog marketinga neće preskakati. Slični su PR tekstovima. Kreativnost sadržaja, fokus na zanimljivo pričanje priče te utemeljenost zaključka na statističkim podacima zajedniče su karakteristike PR tekstova i nativnog oglašavanja. Najočitija razlika je u tome da PR tekstovi imaju strogo zacrtani sadržaj i manje kreativne slobode. Razlika je i kod ciljane publike. Nativno oglašavanje je uglavnom usmjereno na kupce, dok je PR taktički usmjeren na aktivnosti koje komuniciraju i grade kontakte s drugim zainteresiranim strankama i interesnim grupama. Uspjeh nativnog oglašavanja se obično mjeri prema angažmanu publike. Svi prikazi, klikovi i vrijeme provedeno na web stranici mogu se analizirati i mjeriti.
Dobar i zanimljiv oglas uvijek će naći put do klijenata. Bilo da se radi o Tv spotu, banner, billboardu, radio reklami. No, kada se radi o tekstu za koji na prvu i ne shvatite da je oglas, uspjeh je još veći.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp