Bez obzira jeste li ili niste nogometni fan, velika vjerojatnost je da pratite Europsko prvenstvo u nogometu. Možda ne znate nabrojati niti prvu postavu naše reprezentacije, ali znate navijati i bodriti ih prema vrhu. Znate da se uz nogomet pije pivo, pa ga pijete iako ga možda ne podnosite. Ali dio ste ekipe koja uživa u atmosferi navijanja. Oni istinski nogometni fanovi pamte prvenstva po utakmicama, po vrhunskim golovima i promašajima. Mi ostali pamtimo po događajima; gdje smo bili za vrijeme utakmice, kako je bilo na dočeku Vatrenih.
E sada ako vas nogomet uopće ne zanima pa ni navijanje, ni vas nije mogla mimoići ludnica oko prvenstva. Na skoro svakoj drugoj reklami nalazi se nogometaš. To je tipičan primjer newsjacking-a. U ovom brzom digitalnom dobu, sposobnost brzog i strateškog reagiranja na vijesti može značajno pridonijeti rastu branda.
Newsjacking je osmislio marketinški strateg David Meerman Scott. On je uvidio sve prednosti iskorištavanja trendovskih događaja ili vijesti za stvaranje publiciteta. Na taj način pojačavate poruku svog branda i još jače se vežete sa vašom publikom i lakše dolazite do nove. Prvo morate pronaći najnoviju vijest koja je u skladu sa vašim brandom te oko nje stvoriti relevantan sadržaj te je objaviti što brže dok je vijest aktualna. Povezujući svoj brand s aktualnim događajima i vi postajete aktualni te lakše dolazite do publike. Povećava se vidljivost vašeg oglasa te se povećava SEO. Ljudi traže informacije o vašim događajima te ako je vaš sadržaj aktualan povećava se vjerojatnost da bude visoko rangiran u rezultatima pretraživanja.
Najvažnije je pratiti vijesti, biti informirani, ali i oprezni i promišljeni u odabiru aktualnog događaja. Neće svaka vijest odgovarati vašem brandu. Birajte priče koje su u skladu s vrijednostima vašeg branda. Pogrešni koraci mogu dovesti do štete ugledu branda. Pokažite osjetljivost; nikada nemojte birati neke suviše ozbiljne događaje.
Do polovice srpnja budite sigurni da će reklame na televiziji, billboardi na ulicama, zgradama, oglasi na društvenim mrežama i radio reklame biti puni nogometaša. Možda je ovo i jedino vrijeme kada su glavni akteri u reklamama većinom muškarci, kada u reklamama ipak malo više uživaju žene.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.