Najbolji marketing je onda kada ne možemo ni primijetiti da se radi o marketingu. Koliko puta ste čitali neki zanimljiv članak, pun informacija i tek na kraju uočili da se radi o sponzoriranom članku. Ta činjenica je ipak malo promijenila vaš stav prema novim informacijama i dodala dozu skepticizma. Jer uvijek smo pomalo skeptični prema reklamama.
Nakon uspjeha našeg predstavnika na Eurosongu, Baby Lasagne postavljaju se pitanja marketinga oko cijele priče. Marko Purišić je tako od tisuću pratitelja na društvenim mrežama za dva mjeseca taj broj povećao 375 puta. Njegova pjesma ima milijune pregleda, nalazi se u Top 50 na Spotifyju te je ušao na britansku Top 40 ljestvicu te svjetsku ljestvicu 200 pjesama. Na Eurosongu je osvojio drugo mjesto, no po izboru publike bio bi prvi. Publika je ono najvažnije svakome pjevaču. Publika odnosno kupci su ono najvažnije svakome brandu. Da li je Baby Lasagna produkt velikog marketinškog tima stručnjaka? Kako je moguće da cijeli svijet pleše u ritmu Rim Tim Tagi Dima?
Marko je završio studij odnosa s javnošću, no njegov uspjeh je u njegovoj autentičnosti. Skroman i iskren, uz dozu humora i jednostavnosti našao je put do publike. Oni su prepoznali da je on u svakome trenutku svoj. Svoje vrijednosti je iskreno komunicirao te je tako stekao obožavatelje koji su osjetili zajedništvo te tako širili RIM TIM TAGI DIM energiju. Društvene mreže je koristio za dijeljenje novih sadržaja ali i za komunikaciju. Ističe važnost vjere i obitelji u svom životu što je još jedan dokaz njegove iskrenosti. Zaslužan je za izvlačenje starih heklanih tabletića i popularizaciju te naše tradicije.
Ponekad nam se neke priče učine i previše dobre da bi bile slučajne, da bi mogli vjerovati da se ne radi o rezultatu nekog predobrog marketinga. No, ono što će reći svi koji bilo što znaju o marketingu; uvijek je najvažnije biti svoj, biti autentičan. Sve ostalo pratitelji kažnjavaju. No, kada Marko Purišić svoju nagradu od 50 000 eura donira oboljeloj djeci, onda znamo da to nije marketing. To je jednostavno on, skroman i ponizan. To je razlog zašto ga volimo.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.