VRUĆE PONUDE

Ljeto je stiglo, temperature su vrtoglavo visoke i sve se mijenja. Kupci mijenjaju svoje navike. Spremni su potrošiti više novaca na nova iskustva te proizvode i usluge koji poboljšavaju njihovu ljetnu zabavu. Čak i ako vaši proizvodi i usluge nisu usko vezane sezonski za ljeto, postoji niz marketinških strategija kojima možete ljeti zadržati kupce. 

Ljeto je sinonim za zabavu, opuštanje i avanturu. Stoga u svoje marketinške materijale uključite ljetne slike , boje i motive. Ažurirajte svoju web stranicu, profile na društvenim mrežama, tv i radio reklame dodavanjem ljetnog ugođaja. Na taj način ne samo da  privlačite pozornost, već i emocionalno rezonirate s vašom publikom. Ljeto je puno događanja na otvorenom; raznih festivala i okupljanja ljudi. Partnerstvo ili sponzoriranje jednog takvog događaja može značajno povećati vidljivost vašeg branda. Postavite štandove te podijelite besplatne uzorke te na taj način privucite nove kupce. Ljetne rasprodaje su ono što kupci s nestrpljenjem iščekuju. Brza rasprodaja , vremenski ograničena ponuda i popusti na sezonske proizvode mogu stvoriti osjećaj hitnosti te tako privuće kupce. Stvorite zanimljive kampanje na društvenim medijima. Ljudi preko ljeta još više koriste društvene mreže. Na njima redovito dijele slike svojih odmora, izleta i avantura. Potaknite sadržaj koji korisnici generiraju s hashtagovima, foto natječajima i izazovima. Videozapisi uživo i priče posebno su učinkoviti. Sve više ljudi istražuje lokalne aktivnosti i tvrtke tijekom ljeta.  Koristite ključne riječi koje se temelje na lokaciji kako biste poboljšali svoju vidljivost u lokalnim rezultatima pretraživanja. Suradnja s influencerima je posebno učinkovita ljeti kada ljudi traže savjete gdje otići i što vidjeti. Autentična podrška utjecajnih osoba može povećati kredibilitet i doseg vašeg branda. 

Ljetni marketing nudi mnoštvo prilika za povezivanje s publikom i poticanje poslovanja. Prihvaćanjem sezonskih tema, sudjelovanjem na festivalima, ponudom proizvoda i promocija specifičnih za ljeto te interakcijom s publikom putem društvenih mreža možete stvoriti odličnu marketinšku kampanju. Naravno, autentičnost i kreativnost su uvijek na prvom mjestu. 

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp