U studenom mjesecu u Zagrebu održava se sajam knjiga; Interliber. Za mene je to baš poput čarolije adventskog sajma ili dječjeg doživljaja Gardalanda. Osjetiti stranice pod svojim rukama, gledati u sliku sa korice i željno iščekivati priču satkanu od nekoliko života. Kada je televizija postala dio svakog kućanstva, mnogi su prognozirali kraj knjige. No, to se ipak nije dogodilo. Pojavom novih medija u digitalnom dobu, pitamo se isto o budućnosti televizije.
Događaju se promjene koje sa sobom nosi digitalizacija svijeta. TV gledatelji nekada su mogli birati između svega nekoliko programa, te samo u određeno doba pogledati npr. crtić. Danas postoji stotine programa, te programi na kojima su crtići ili glazba cijeli dan. Nova tehnologija omogućila je gledateljima da u omiljenom sadržaju uživaju baš onda kada oni to požele. Nova tehnologija omogućuje gledateljima da sadržaju pristupe i sa uređaja kojeg žele. Tako svoju omiljenu seriju možete gledati na mobilnom uređaju dok se u autobusu vozite kući s posla. Ubrzani način života ne ostavlja previše vremena za sjedenje ispred televizora stoga se sadržaj konzumira u pokretu.
Vijesti, reality emisije, kvizovi i sportski programi i dalje su vrlo gledani na televiziji. Televizija kao medij uživa vrlo veliki kredibilitet. Ona predstavlja prvi izvor informacija u kriznim situacijama. Za starije ljude ona je i prvi izvor zabave. Sadržajem se mora prilagođavati kako bi ostala konkurentna. No, ono što postiže gledanost bez obzira o kojem mediju se radi je upravo sadržaj. Sadržaj je taj koji privlači ljude ispred ekrana, da uključe baš tu radio stanicu kada se voze na posao, zastanu baš kod tog billboarda.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.