Ho ho ho odbrojavanje do Božića je počelo, a počela je i šopingmanija. Nakon ludnice oko Black Friday-a, počinje kupovina darova za Božić. Tradicionalno bor se kiti na Badnjak. Ispod bora su pokloni koji se otvaraju na božićno jutro. No, sve više ljudi preuzima neke nove trendove. Tako se bor kiti već početkom prosinca, stvara se božićna čarolija u dekoriranju doma, kupuju jednake božićne pidžame…
Prosinac je mjesec kada ljudi troše puno više nego inače. Glavni zadatak vašeg marketinga je pobrinuti se da veći dio budgeta potroše kod vas. Ako prodajete borove, božićne ukrase ili slatkiše onda nemate problema. No, vrijeme je to kada svi trebaju dodati malo “Božića” u svoje proizvode. Kao prvo, pri snimanju tv ili radio reklama treba dočarati potrebu za vašim proizvodom te kako se uklapa u božićnu idilu. Osmijeh na djedovom licu kada dobije brijaći aparat, bakinu sreću kada ugleda mikser kakvog se ni profesionalci ne bi posramili. Objave na društvenim mrežama trebaju biti u blagdanskom duhu. S obzirom da je vrijeme darivanja, možete staviti nagradnu igru za svoje kupce. Privucite kupce raznim popustima, paketima osmišljenima samo za njih. Adventski kalendar je savršen ako ga možete prilagoditi svojim proizvodima. Baš kao što djeca silno se vesele slatkišima u kalendarima, svaka žena će biti oduševljena minijaturnim kremicama, sjajilima i losionima. U ovom slučaju ne radi se o proizvodima toliko, koliko se radi o pakiranju.
Ovo je idealno vrijeme da prodate priču. Skrenite fokus sa proizvoda i neka vaša reklama ispriča priču. Ta priča neka izazove emocije koje će ljudi onda povezati sa vama. Tijekom blagdana naše emocije su prirodno pojačane. Ne samo pozitivne, već i tjeskoba oko financija, pritisak pronalaska savršenog poklona… Iskoristite i te emocije tako što ćete ponuditi rješenje za njih; razne popuste , savršena pakiranja za sve uzraste…
Pitam se samo postoji li osoba koja adventski kalendar otvara dan za danom, ili uzbuđenje oko poklona i kod vas nikada ne prolazi.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.