TikTok

Autor: Fervens

TikTok je novija društvena mreža odnosno aplikacija. Nalazi se u vlasništvu kineske tvrtke Bytedance što ju čini jednom od rijetkih aplikacija iz područja društvenih mreža koja dolazi van granica SAD-a. U Kini se koristi pod nazivom Douyin. U SAD-u je treća najpopularnija besplatna aplikacija na Appleovoj listi, iza Instagrama i YouTube-a.

Način komuniciranja i izražavanja na toj društvenoj mreži su videozapisi. Ta aplikacija omogućuje gledanje i kreiranje videozapisa koji su najčešće praćeni popularnim pjesmama. TikTok ima preko 500 milijuna aktivnih korisnika i to ne računajući kineski Douyin.  Do te brojke je došao u roku tri godine, dok je Facebooku za to bilo potrebno četiri, a Instagramu čak šest godina. Ciljana starosna grupa je između 16 i 24 godine, no koriste ju i mnogi drugi. 41% ukupnog broja korisnika pripada toj mladoj starosnoj grupi.

TikTok je jedna od najjednostavnijih aplikacija za instaliranje i korištenje. Glavno sučelje mu je “For You” feed koji automatski vodi na najpopularnije videozapise na aplikaciji. Nakon instaliranja aplikacije ne morate tražiti ljude koji će vas pratiti ili koje ćete vi pratiti stoga je korištenje TikToka jednostavnije i brže od drugih aplikacija i društvenih mreža. U početku vam se nude najpopularniji videozapisi,a nakon nekog vremena korištenja nude vam se slični onima koje pregledavate najviše. Kod TikToka naglasak je na zvuku koji ide uz svaki video.  Jednostavna je i izrada vlastitog videozapisa. Na dnu aplikacije nalazi se tipka s oznakom plus. Nakon što ju dodirnete otvara se kamera koja vam nudi nekoliko opcija. U izborniku zvuka možete odabrati pjesmu ili zvuk koji želite pridružiti videozapisu. Pritiskom na crvenu tipku započinjete snimanje. Kada ste zadovoljni snimljenim pritisnite crvenu ikonu s kvačicom. Na sljedećem koraku možete dodati još neke efekte ili podesiti detalje. Zatim upišete naslov, označite prijatelje i dodate hashtagove, a tipkom post objavite.

TikTok baš kao druge društvene mreže pogodan je za marketing. Brandovi ga mogu koristiti tako da stvore svoj kanal na njemu ili da u suradnji s influencerima predstave svoje proizvode ili usluge. Jedna osobitost TikToka je postavljanje različitih izazova. Tako je američki zabavljač Jimmy Fallon izazvao korisnike da snimaju videozapise kako se kotrljaju zemljom s western glazbom u pozadini. Imao je odličan odaziv. Tako I brandovi mogu koristiti razne izazove u svrhu promocije.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp