Youtube - više od glazbe

Autor: Fervens

YouTube je najveća mreža za dijeljenje video sadržaja te druga najveća tražilica na svijetu. Ima više od 1.9 milijardi korisnika mjesečno. Postoji u više od 90 zemalja svijeta. Svaki mjesec se pregleda više od 6 milijardi videa na YouTubeu. Ove brojke su vrlo impresivne stoga YouTube ima izuzetan potencijal za oglašavanje.

YouTube marketing vam omogućuje da ostvarite svoje poslovne ciljeve povećanjem prometa, povećanim posjetima vašoj web stranici, podizanjem svijesti o vašoj robnoj marki. Ako slika govori tisuću riječi, onda možete zamisliti snagu dobrog videa. YouTube nudi mogućnosti nekoliko vrsta oglasa. In-Stream oglasi se pokreću prije, tijekom ili na kraju izabranog videa. Njihova glavna karakteristika je da se mogu preskočiti nakon 5 sekundi prikazivanja. Naplata se vrši samo ako korisnik pregleda 30 sekundi videa ili cijeli ako se radi o kraćem videu. Naplaćuje se i ako korisnik stupi u interakciju s oglasom, npr. klikne na njega. Na taj način budžet se troši samo na one korisnike koje vaša usluga ili proizvod zanima. Discovery formati YouTube oglasa se prikazuju kada korisnik nešto traži preko tražilice. Zato je vrlo bitno napraviti dobar naslov. Bumper oglasi su videi koji traju 6 sekundi. Mogu biti prije, tijekom ili nakon videa. Oni se ne mogu preskočiti.  Non –skippable Ads se također ne mogu preskočiti, traju duže i mogu biti dosta iritantni stoga treba razmisliti dobro prije nego se za njih odlučite. Display Ads se prikazuju kao web banneri iznad popisa videozapisa. Overlay Ads su banner oglasi koji se prikazuju u dnu videozapisa. Mogu biti kao tekst ili slika. Sponsored cards su ikonice i sličice koje se pojavljuju kao dio videozapisa, a klik na njih je put do vase web stranice.

U Hrvatskoj YouTube ima doseg do 61% populacije. YouTube kampanje je moguće optimizirati s obzirom na ciljeve vaše kampanje. YouTube nudi odlične mogućnosti targetiranja ciljane skupine; demografske karakteristike, on-line ponašanje korisnika, doba dana, geociljanje, ciljanje ključnih riječi, kontekstualno ciljanje… Bez obzira na ciljeve vaše kampanje YouTube je odličan kanal koji vam može pomoći u njihovom ostvarivanju. Nudi jako puno mogućnosti koje je potrebno poznavati. Stoga je najbolje da YouTube oglašavanje prepustite stručnjacima.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp