Reklame su nekada bile ono vrijeme kada prebacujemo da vidimo što ima na drugim tv kanalima. Nikome nisu bile posebno drage. Usredotočeni na film ili seriju, nismo htjeli razmišljati koji je šampon najbolji protiv peruti. Danas, kada je u reklamama sve više poznatih lica te se angažiraju poznati redatelji i kompozitori, neke reklame željno iščekujemo.
Kompanije znaju da slavna lica privlače veliku pozornost javnosti odnosno kupaca te da se to pozitivno odražava na brand. Prema nedavnim istraživanjima, broj oglasa sa slavnim osobama u posljednjih deset godina se udvostručio. Suvremeni potrošači iznimno cijene mišljenja slavnih. Sve više kompanija je toga svjesno, stoga u reklamiranju koriste slavne osobe. Na taj način njihov brand u očima kupaca postaje vjerodostojan,a proizvod kvalitetniji. Druga korist je privlačenje pažnje medija. Bilo kakve objave i vijesti koje prate slavne osobe su praćene sa strane svih medija. Poznati, koristeći svoj status u društvu, promoviraju proizvod ili uslugu. Celebrity branding može imati više načina ; pojavljivanje poznatih u reklami, posjećivanje PR događaja, kreiranje osobne linije proizvoda ili usluga koristeći njihovo ime kao brand. Kompanije pažljivo biraju koju će slavnu osobu angažirati. Postoje i specijalizirane kompanije koje se bave izborom savršene poznate osobe te ujedno i dizajniraju reklamu u koju se ta osoba savršeno uklapa.
Brandovi u promociji svojih proizvoda ili usluga često koriste i influencere s velikim brojem pratitelja. Poznati influenceri i brand dogovore suradnju te influencer postaje ambasador branda. Tvrtka šalje influenceru proizvode ili daje usluge na korištenje što je dosta isplativije brandu od plaćanja slavnih osoba. No, sve češće se poznatim osobama, koje su na meti fotografa, plaća korištenje branda u svakodnevnom životu. Slavne osobe prenose svoju osobnost i status na brand koji reklamiraju. Izbor slavne osobe je iznimno bitan jer neprimjereno ponašanje može nanijeti štetu brandu. Pepsi je takvu “sreću” imao dva puta. Micheal Jackson je bio optužen za zlostavljanje djece, a Britney Spears je, uz svakave skandale vezane uz privatni život, bila uhvaćena kako pije Coca Colu.
Reklamiranje proizvoda ili usluga pokazalo se jako profitabilno za slavne osobe. Nekada su se sramili pojavljivanja u reklamama, no to se u potpunosti promijenilo. Nicole Kidman je snimanjem reklame za Chanel zaradila 12 milijuna dolara. American Express je za svoju reklamu izabrao redatelja Martina Scorsese-a, fotografkinju Annie Lebovitz, kompozitora Philipa Glassa i glumca Roberta Deniro-a. Tko ne bi želio vidjeti tu reklamu
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.