Svima nam je cilj biti što bolji u svom poslu. Dobitak na lutriji je kada volite svoj posao pa nemate ni dojam da radite, već uživate. Često vam nije jasno kako ljudi ne razumiju što vi u biti radite. Ispijam tako kavu sa programerom ispred banke u kojoj radi. Vrhunski je stručnjak u svom poslu. Završio je informatiku i ekonomiju. Govori engleski i njemački jezik. Banka u kojoj radi je promijenila vlasnika te prošla proces rebrandinga. Pričajući o novom brandu čudom se čudi kako boja i font mogu imati veze s uspjehom banke.
Svaka tvrtka u jednom trenutku se nađe na prekretnici svog poslovanja. Tada na scenu stupa rebranding. Neki brandovi kreću u rebranding zbog dizajna koji žele modernizirati, neki prehrambeni jer su mijenjali recepturu proizvoda. Ponekad jer se brand nađe usred neke loše priče i potreban je odmak i zaokret u poslovanju. Ili jednostavno kada poslovanje krene silaznom putanjom. Proces rebrandiranja zahtijeva vrijeme, energiju i novac, ali istovremeno motivira ljude unutar kompanije i predstavlja korak u novu budućnost.
Najveća pažnja treba biti usmjerena na logotip tvrtke. Ako uspijemo da se klijenti vežu emocionalno i vizualno uz logotip, to je uspjeh. U ovom digitalnom dobu kod kreiranja logotipa moramo razmišljati kako će on izgledati na web stranici i na mobilnom uređaju. Većina velikih korporacija pojednostavljuje vizualni oblik kako bi bio uočljiviji na internetu. Koriste se jednostavni simboli i kombiniraju maksimalno dvije boje. Neke tvrtke ne žele odstupati previše od povijesti pa se odluče samo osvježiti prepoznatljiv vizual. Boja je vrlo bitna u kreiranju vizualnog identiteta. Boje toplije strane spektra ( crvena, narančasta, žuta ) snažne su, energične i uzbudljive, dok su plava i zelena hladne, rezervirane, ali i smirujuće. Boja pruža prvi dojam o brendu te izaziva emocije kod klijenata. Crvena je boja bijesa, opasnosti, ali i topline i strasti. Primjer vrhunskog korištenja crvene boje je Coca Cola koja godinama kombinira bijelu i crvenu boju te je jedan od najprepoznatljivijih brandova u svijetu. Postoji mit da je Djeda Božićnjaka upravo Coca Cola obojila u crveno.
Čovjek koji uvijek otkriva nove stvari i ne ograničava se na jedno područje, novi je oblik života. Čovjek koji može biti na više mjesta u isto vrijeme novi je oblik života. Osoba koja se ne boji novih tehnologija i prilika, novi je oblik života. Čovjek koji zna sve novi je oblik života. Ovo su primjeri slogan kojima je Vipnet, nakon 19 godina poslovanja u Hrvatskoj, postao A1 Hrvatska. Iza promjene branda i naziva tvrtke stoji promjena u svim segmentima poslovanja. Moram priznati da je meni najviše pažnje privuklo : “Zaobići radove na rotoru , novi je oblik života.”
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.