Putujuće oglašavanje

Autor: Fervens
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Prošlo je vrijeme kada je prva pomisao na vožnju javnim prijevozom bila gužva. Danas, u vrijeme najvećih gužvi, tramvaj će biti bolji izbor od automobila.

Kada bi nas netko pitao koja je najčešća aktivnost ljudi u javnom prijevozu sigurno bi svi odgovorili surfanje na mobitelu ili razgovaranje mobitelom. Stoga iznenađuje činjenica da 96% ljudi u javnom prijevozu čita promotivne poruke tijekom vožnje. Tijekom 14 dana 730 000 ljudi koristi tramvaj ili autobus u prosječnom dnevnom trajanu od 40 minuta. Obično je to 20 minuta u jednom smjeru i isto toliko za povratak. Putujući na posao razmišljamo o našim zaduženjima na poslu, ali i kako najbolje organizirati dan i sve aktivnosti koje nas čekaju poslije posla. Kuhanje, odlazak na rođendanske proslave, pranje i peglanje robe, kava s prijateljima…

 

 

No obično svim tim aktivnostima prethodi kupovina. Za vrijeme vožnje izloženi smo porukama sa plakata, privjesnica ili nam hostese dijele promotivni matrijal. Za razliku od televizije ili radija nemamo mogućnost promjeniti kanal. No nemamo ni potrebe. Te reklame nas ne prekidaju u gledanju filma ili slušanju muzike. One nam krate vrijeme putovanja te su stoga dobrodošle. U blizini stanica javnog prijevoza nalaze se trgovački centri, trgovine i kiosci te nam omogućuju da kupovinu izvršimo neposredno nakon izlaska iz tramvaja ili autobusa.

Posebno dojmljive su putujuće reklame od dvadesetak metara. Među plavim tramvajima sve više je i onih brandiranih, oslikanih reklama. Jedinstven je to način da Vaša reklama proputuje cijeli grad i ima sve više ‘gledatelja’.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.