Ostani kod kuće čuli smo u proteklih mjesec dana milijun puta. I ostali smo kod kuće i svakako možemo sami sebi čestitati na zaslugama za uspješnost borbe Hrvatske protiv korona virusa. Taj nevidljivi neprijatelj u nešto više od mjesec dana promijenio je našu svakodnevnicu do granica neprepoznatljivosti.
Svi smo kod kuće. Izazov kako raditi od doma, kako ispuniti vrijeme djeci, kako komunicirati sa voljenima, kako brinuti o starijima i još mnogo tih kako pitanja pomogli su nam riješiti savjeti sa raznih medija. Od pojave prve zaražene koronom osobe u Hrvatskoj raste konzumacija svih medija. No, raste i izazov svakog medija. Društvene mreže postale su zakrčene jer se svijet u trenu preselio u virtualni. No ondje je vrebala opasnost od fake newsa. Raste gledanost informativnih emisija. Pokušavamo saznati što više o tom novom virusu kako bi uopće mogli razmišljati o nekoj budućnosti. S vremenom raste gledanost i drugih emisija jer potrebna nam je zabava i skretanje misli na veselije stvari.
Izazov je stavljen i pred svaku tvrtku. Ona rješenja koja se čine najlogičnijima često to i nisu. Možda zvuči logično srezati troškove marketinga u vrijeme kada su svi doma i ne mogu otići u shopping. No komunikacija branda s tržištem nema alternativu. Odnos s potrošačima i njihovo povjerenje najvrednija je imovina svake tvrtke. U vrijeme krize potrošači proispituju i mijenjaju svoje navike. Neke trajno. Stoga je bitno biti u komunikaciji i podsjetiti ih da ste tu za njih, da će ovo vrijeme proći i da ćete zajedno uživati u boljim vremenima.
U ovo vrijeme raste i slušanost radio postaja. I to cjelodnevna. Radio je medij koji najviše pobuđuje u nama pozitivnu emociju koja nikad nije bila tako važna kao sada. Sada dolazi do izražaja ta emotivna veza branda i potrošača. Istraživanja su pokazala kako brandovi koji ulažu u marketing jednako ili i više u vrijeme krize kasnije imaju rast. Radio pomaže tvrtkama da dođu do novih kupaca, povećava broj posjeta web stranicama, podiže svijest o brandu. Prednosti radio oglašavanja su u jako dobro targetiranje, rast ROI-a nakon svake kampanje, maksimiziranje dosega kampanje, bildanje učestalosti poruke te najmanji trošak produkcije i najmanji trošak po slušatelju. Targetirati ljude na pravom mjestu u pravo vrijeme svakako je najvažnije, a radio je najbolji medij po tom pitanju. Ima mogućnost targetiranja prema vrsti muzike, dobi, spolu, demografiji, socijalnom razredu i prema dobu dana i danima u tjednu.
Istraživanja pokazuju da radio vraća 7,7 kuna na 1 uloženu kunu.88% ljudi sluša radio svaki tjedan. Slušaju ga pri svakodnevnim poslovima. On im povećava osjećaj sreće i energije te reklama koja u tom trenutku dođe do potrošača lakše se pamti. Radio omogućava da što češće emitirate svoju poruku. Ima najmanji trošak produkcije te vrlo brzu realizaciju. Od ideje do gotovog proizvoda možete doći za samo par sati. Istraživanja su pokazala da radio ima najmanji trošak po slušatelju.
Nakon popuštanja mjera karantene u Kini se dogodio tzv. revenge shopping. Nakon što su bili zatvoreni 2 mjeseca te su sva putovanja otkazana, Kineskinje su pohrlile u butike luksuzne robe. Ispred kojih dućana će kod nas biti najduži redovi ćemo tek vidjeti. No, ono što znamo sigurno je da potrošači nikad ne zaboravljaju odnos koji brand razvija s njima. A komunikacija je ključ svakog odnosa.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.