TV oglašavanje

Autor: Fervens

Ključ uspjeha marketinške kampanje svakako je visoka frekvencija gledanosti vaše reklame. Biti na pravome mjestu u pravo vrijeme. Poznavati svoje ciljane klijente te odabrati promotivne kanale koji će im osigurati što veći broj konatakata s vašom ponudom put je do uspjeha. Kažu, ponavljanje je majka znanja.

TV spot

U Hrvatskoj TV kao format zauzima dominantnu poziciju u smislu medija kojem se vjeruje. Vaš oglas na jednom od gledanih TV kanala će brže doprijeti do veće skupine gledatelja nego putem drugih klasičnih medija. Iako se uvriježilo mišljenja da je televizija mrtva poput printa i radija, da se sve odvija na društvenim mrežama, to nije istina. Televizija i dalje ima dobru gledanost. Pokazalo se da se u kriznim vremenima najviše vjeruje televiziji.
Kako bi doprli do uma i srca vaše ciljane skupine potreban vam je najkompleksniji proizvod marketinške agencije; TV spot. TV spot može biti animirani i igrani. Izvedba animiranog spota je nešto jednostavnija jer zahtijeva dobar odabir fotografija i vještog montažera. Snimanje igranog spota zahtijeva puno više uključenih ljudi te veći budget. Nakon što smo odredili ciljeve kampanje i budget radi se komunikacijska strategija. Kada smo odredili ciljanu publiku, poruku koju želimo prenijeti, ton komunikacije i ciljeve koje želimo ostvariti možemo krenuti sa copywrittingom. Počinje kreativni rad; puno pišemo, brišemo, smišljamo slogan, sastajemo se i odlučujemo za nekoliko najboljih opcija. One se prezentiraju klijentu koji se odlučuje za finalnu opciju. Tada biramo redatelja koji bira glumce, lokaciju, ekipu za snimanje.. Snimanje reklame od samo 30 sekundi zna potrajati i čitav dan. Postprodukcija je završni proces u kojem montažer i redatelj odabirom pravih kadrova, obradom zvuka i animacijom dolaze do finalnog proizvoda. Zahtjevan je to process jer u svega nekoliko sekundi moramo prenijeti poruku postojećim i budućim klijentima, izazvati emociju i ostati u pamćenju kako bi se prilikom kupnje sjetili baš vašeg branda.

Jedna od najskupljih TV reklama je branda Chanel iz 2004. Godine. Koštala je vrtoglavih 33 milijuna dolara. Nicole Kidman je za nju dobila čak 3 milijuna dolara. Reklame su postale dodatan izvor prihoda i našim glumcima. U Hrvatskoj se radi o znatno manjim budgetima za snimanje reklame pa tako i honorarima glumaca. Iako je njihov iznos poslovna tajna znamo da on raste proporcionalno popularnosti glumca.
Koliko košta sekunda emitiranja TV reklame ovisi o vremenu prikazivanja. U Americi su najskuplje sekunde za vrijeme Super Bowl-a; 30 sekundi košta 5 milijuna dolara. Gledanost televizije u Hrvatskoj se mjeri uz pomoć peoplemetra.

Oglašavanje na TV uz pomoć marketinške agencije je jeftinije od direktnog oglašavanja. Uz to media planer zna koje vrijeme je najbolje za oglašavanje vašeg branda.
22. ožujka 2020., dan razornog potresa u Zagrebu, je dan kada je TV bila najgledanija. To potvrđuje tezu da se radi o mediju kojem se vjeruje.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp