Indoor oglašavanje (stavi pravu stvar na pravo mjesto)

Autor: Fervens

Biti na pravom mjestu u pravo vrijeme jedna je od bitnijih stvari u životu. A tako je i u marketingu. Kako bi Vaša poruka doprijela do Vaše ciljane skupine bitno je znati gdje tu poruku (p)ostaviti.

Poslovni ljudi zbog svog načina života imaju vrlo malo vremena te ne provode puno vremena ispred televizije. Zbog svoje kupovne moći te i zbog velikog utjecaja na odluke o kupnji čine zanimljivu ciljanu skupinu. Ukoliko želite da oni vide Vašu ponudu morate je ostaviti u poslovnom okruženju. Plakat u liftu, ispred lifta ili u ulaznim holovima poslovnih zgrada definitivno su mjesta na kojima će oni provesti makar 20ak minuta svoga vremena. To je i vrijeme u kojem će zasigurno donositi odluke o kupnji.

Domovi zdravlja su također vrlo frekventna mjesta. Svaki mjesec u Hrvatskoj zabilježi se 2,5 milijuna posjeta liječniku. Vrijeme prosječnog čekanja iznosi 51 minutu. Dok čekamo razmišljamo o zdravlju te donosimo odluke o zdravijem načinu života, pravilnoj prehrani te potrebi fizičke aktivnosti. Ukoliko imate proizvode ili usluge koje odgovaraju tim zahtjevima tada je idealno da ostavite Vašu poruku na plakatnim površinama, LCD monitorima ili podijelite letke.

Nakon posjeta liječniku slijedi odlazak u ljekarnu. Proizvodi koji su oglašeni u ljekarni ulijevaju povjerenje u kupce te se svakako nalaze na pravom mjestu u pravo vrijeme; u vrijeme kupnje. Najučinkovitija površina u ljekarni je svjetleći stolni stalak. Možete se odlučiti i za svjetleći led panel u izlogu, svjetleći podložak za plaćanje, promo stup, viseće panoe ili za brandiranje ljekarne.

Iako su roditelji ti koji donose odluku o kupnji ne smijemo nikako zaboraviti djecu. Oni svojim zahtjevima definitivno utječu na odluke roditelja. U vrtićima imamo oko 47000 djece i roditelja, a u 360 osnovnih i srednjih škola oko 350 000 djece. Približiti se ovoj ciljanoj skupini možete ako budete pokrovitelji raznih edukativnih kampanja. 93000 studenata pohađa 38 fakulteta unutar Hrvatske. Studenti su mladi ljudi otvoreni za nova iskustva te prate svjetske novitete. Njihova kupovna moć s vremenom raste. Poruke im možete ostaviti putem plakata na hodnicima i u učionicama, promocijama proizvoda u ulaznim holovima fakulteta kao i raznim promotivnim akcijama u studentskim domovima, menzama i kafićima.

Znati kamo se kreće Vaša ciljana skupina olakšat će da (o)stavite pravu poruku na pravo mjesto.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp