Poznati influenceri

Autor: Fervens

Marketing digitalnog doba preselio se većim dijelom na društvene mreže. Osim poznatih osoba iz svijeta filma, sporta i estrade pojavile su se osobe koje su postale poznate zahvaljujući baš društvenim mrežama; influenceri. Andy Warhol je rekao kako će jednom svi imati svojih 15 minuta slave. Pojavom društvenih mreža to je i te kako postalo moguće.

U početku su najpopularniji bili modni blogeri. Promovirali su odjeću i modne dodatke koji su bili dostupni širim masama. Jedna od najpopularnijih influencerica iz svijeta mode je Alexa Chung koja ima 2,9 milijuna pratitelja. Lansirarala je vlastitu liniju s brendom Marks&Spencer. Chiara Ferragni je bila prva koja je popularnost svoga modnog bloga iskoristila da lansira svoju samostalnu liniju odjeće.

Fitness i zdrav život su jedna od najpopularnijih tema. Jen Selter je američka trenerica koja ima 12 milijuna pratitelja. Objavljuje fotografije s treninga ali i promovira svoje planove prehrane i zdrav način življenja.

 

 

Ljepota je također vrlo zastupljena kategorija. Šminkanje, njega kože, razni wellness tretmani zanimljivi su ženama diljem svijeta. Vrlo često influenceri objedinjuju teme ljepote, fitnessa i mode.  Popularni su tutorijali na Instagramu i YouTube-u uz koje mnogi uče kako se šminkati.

Dati otkaz i putovati svijetom mnogima je san. Influenceri poput Lauren Bullen žive baš tako objavljujući fotografije svih mjesta koje posjete. Influenceri iz svijeta gameing industrije, kulinarstva, ljubitelji životinja, savjetnici iz različitih područja naših zanimanja žive zahvaljujući svojim pratiteljima i brendovima koji su prepoznali da je to pravi način oglašavanja.

Alexa Chung, Instagram
Jelena Perić, Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jelena Perić je hrvatska influencerica iz svijeta ljepote s najviše sljedbenika, 1.1 milijun. Lana Klingor Mihić, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ella Dvornik, Sonja Kovač, Andrea Andrassy i Davor Gerbus samo su neka od imena poznatih hrvatskih influencera. Vrlo često brendovima nije bitan toliko broj pratitelja koliko kreativnost i originalnost influencera te njegov angažman s pratiteljima. Upravo je taj osjećaj bliskosti i povjerenja s influencerima bitan za njihovu sve veću popularnost.