Doba digitalnog marketinga

Autor: Fervens

Digitalni marketing svakako je širok pojam no mogli bi ga definirati kao skup marketinških procesa koji koriste sve raspoložive digitalne kanale za promoviranje proizvoda/usluga ili za izgradnju branda. Web stranice, društvene mreže, banneri, email marketing, mobilni marketing, optimizacija za tražilice, PPC (pay per click) kampanje, TV, SMS; sve su to kanali digitalnog marketinga.

Društvene mreže donijele su i bitne promjene u digitalnom marketingu. Posebno se cijeni induvidualizirani pristup. Najveća tražilica na svijetu Google konstantno prilagođava algoritme kako bi svakome korisniku pružila jedinstven pristup. Tako se i marketinški ciljevi moraju iznova prilagođavati svojim kupcima. Na Googleu se danas mjesečno obavlja više od 30 milijardi pretraživanja. Za doseg od 50 milijuna korisnika radiju je trebalo 38, televiziji 13, Internetu 4, a Facebooku samo 2 godine.

 

 

Sve većim korištenjem interneta bilo je jasno da ako ne postojite na internetu, kao da ni ne postojite. Za dobro poslovanje morali ste imati web stranicu i email. Na web-u dostupne sve relevantne informacije te mail za komunikaciju sa klijentima. Danas to mjesto zauzimaju društvene mreže. Stvara se jedan drugačiji pristup klijentima. Oni postaju pratitelji stranica poput prijatelja te takav pristup očekuju. Stvara se jedan prisan odnos te se informacije sve više izmjenjuju putem mreža, a ne toliko maila. Internet marketingom prodavači i korisnici su povezani dvosmjerno. To je upravo i jedna od najvećih prednosti digitalnog marketinga. Društvene mreže jedine omogućuju da se marketinški budžeti precizno usmjere prema potencijalnim kupcima i korisnicima te da se u realnom vremenu prati uspješnost postizanja zadanih ciljeva.

 

 

Najnovije izvješće tvrtke eMarketer kaže kako će potrošnja na digitalno oglašavanje ove godine u SAD-u prvi puta nadmašiti izdvajanje za oglašavanje u tradicionalnim medijima. Najveći udio u digitalnom oglašavanju će imati mobilni segment. Mobilni marketing za mobilne ljude digitalnog doba!

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp