Riječ INFLUENCER u engleskom jeziku predstavlja osobu ili skupinu osoba koja ima utjecaj. Influenceri imaju moć utjecati na odluke drugih o kupnji zbog svog autoriteta, znanja, pozicije ili veze.
Imamo dojam da se radi o jednom sasvim novom zanimanju, no brandovi već dugo vremena koriste poznate osobe u promociji svojih proizvoda i usluga. Influenceri, za razliku od poznatih osoba, nisu slavni zbog uloga u filmovima, sportskih uspjeha ili pjevačke karijere. Oni su postali slavni stvarajući sadržaj s kojim se vrlo lako možemo povezati. Puno su bliži i dostupniji korisnicima, njihove slike lajkamo, komentiramo te vrlo često dobijemo i odgovor.
Digitalno doba dalo nam je mogućnost da svi možemo biti influenceri u svojoj okolini. Promijenile su se uloge i autoriteti u društvu. Istraživanja pokazuju da ljudi puno više vjeruju drugim on-line korisnicima nego medijima. Povjerenje je najveći adut koji influenceri posjeduju . 71 posto korisnika bazira svoju odluku o kupnji na temelju reference sa društvenih mreža. 70 posto teenagera pretplaćenih na Youtube kanal više vjeruje mišljenju influencera nego poznate osobe. S obzirom na ove brojke, ne čude rezultati Forbesove ankete da 84 posto oglašivača u sljedećih 12 mjeseci planira barem jednu marketinšku kampanju koja uključuje influencere. Tome u prilog ide i činjenica da 94 posto marketinških stručnjaka koji koriste usluge influencera smatra ih učinkovitima.
90 posto ljudi vjeruje preporukama svojih prijatelja. Kada na društvenim mrežama vidite da je netko Vama poznat preporučio neki proizvod ili uslugu kliknut ćete na tu objavu te će Vas zaintrigirati. Tako influenceri i djeluju jer ukoliko ih pratimo na društvenim mrežama, oni su naši prijatelji u digitalnom svijetu.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.