PIŠEM TI PISMO

Ne mogu se sjetiti kada sam zadnji puta napisala pismo. Iako volim osjetiti dodir i miris papira, odlazak u poštu kao i sporost tog načina komunikacije naspram emailova čine pisma samo sjećanjima. Email su prije koristili isključivo poslovni ljudi, no danas svi primimo nekoliko desetaka mailova dnevno. Naime, prijavili smo se na newslettere kako bi ostvarili određeni popust.
Newsletter je jedan od kanala komunikacije s publikom. Stoga je za njegovu uspješnost kao sredstva oglašavanja najbitnije poznavati svoju publiku. Jednom kada definirate svoju publiku lakše ćete kreirati svoju email marketing strategiju. Smisao i poruke moraju biti jasno artikulirane. Potrebno je koristiti jezik svakodnevnice , kraće rečenice i frekventne riječi kako bi bili razumljivi što većem broju ljudi. No, ipak newsletter treba biti profesionalan. Naglašavanjem naslova, novim paragrafima i podvlačanjem riječi možemo zadržati pažnju publike. Ton komunikacije mora biti prilagođen publici.
Newsletteri pomažu izgraditi odnos sa sadašnjim i potencijalnim kupcima. Predstavlja financijski povoljno marketinško sredstvo. Otvara mogućnost praćenja navika i ponašanja kupaca te pruža mogućnost trenutnog uvida u rezultate kampanje. Istraživanja su pokazala da bolje prolaze čisti HTML newsletter od grafičkih. Bolje je uložiti vrijeme u pisanje personaliziranih poruka. Što su newsletter više personalizirani, veći je interse za čitanje. Pojavom društvenih mreža i oglašavanje putem istih, smatralo se da su newsletter postali zastarjeli. No, vrijeme pandemije korone pokazalo je da su oni jedini način direktne komunikacije s klijentima. Uostalom, objave na društvenim mrežama su pisane velikome broju ljudi, dok email smatramo kao da je napisan samo nama.
Najbitnija je kvalitetna baza email adresa. Ona omogućuje da newsletteri dolaze do ciljane publike i ostvaruju svoj cilj. 75% korisnika Gmaila svoje mailove otvara putem mobilnih uređaja, stoga je newslettere potrebno optimizirati, prilagoditi čitanju putem mobitela. Godine 2020. Email marketing je zauzeo prvo mjesto u ROI (Return In Investment); za 1 uložen dolar vrati se čak 55 dolara. On omogućuje brzo i pravovremeno reagiranje. S obzirom na koronu i epidemijske mjere pojedinih zemalja su se mijenjale na mjesečnoj bazi. Kada bi neka zemlja stavila na zelenu listu određene države, klijenti tih država su emailom dobivali ponude za smještaj. Newsletter nikako nije zastario, već ponekad je jedini pravi način promoviranja.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp