#HASHTAG

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Hashtag predstavlja pojmove ili kratice ispred kojih stoji oznaka #; ljestvice. Izraz se sastoji od engleske riječi hash za znak ljestvice i tag za markiranje tj. označavanje ključne riječi. Može biti bilo koja riječ koja ispred sebe ima oznaku ljestvica.
Ljestvice smo nekada često koristili kada smo provjeravali potrošnju kuna na mobilnim uređajima. Njegova popularnost je naglo narasla zahvaljujući društvenim mrežama, no njegova upotreba seže puno prije pojave istih. Korišten je najviše u informatičkoj tehnologiji. 2007. godine prvi put je predložen za korištenje na Twitteru. Služio je kao novi način grupiranja poruka. Dvije godine kasnije, Twitter je dodao poveznice na sve hashtagove i omogućio njihovo pretraživanje. Kasnije se hashtag proširio i na ostale društvene mreže poput Facebooka, Instagrama, Pinteresta itd. Zbog svoje velike popularnosti u svijetu hashtag je dodan u Oxfordov engleski rječnik u lipnju 2014. godine. U hashtagu se ne koristi razmak između riječi već se one spajaju. Hashtagovi ne podržavaju točke, uskličnike, upitnike i druge znakove, samo slova i brojeve.

Hashtagovi mogu služiti za raspravu o određenoj temi poput mode, sporta ,politike , u stvari bilo koje teme. Pokazao se i kao odlično sredstvo informiranja zbog brzine širenja poruka. Koristimo ga i u marketingu. Najbolje je stvoriti brendirane hashtagove. Oni sadrže ime branda, proizvoda ili kampanje. Hashtagove je moguće pratiti što nam daje uvid u komentare na naš brand. To nam omogućava brzu reakciju na njih što je bitno posebno kada se radi o reklamacijama i negativnim komentarima.

Osim brandova pojedinih tvrtki sve više influencera kao I slavnih osoba koriste jedan te isti hashtag na svaku objavu te tako stvaraju svoj vlastiti hashtag brand. Agencija koja nudi širok raspon usluga na području medija, kreativu, produkciju i zakup medija mogla bi imati #bestbuymarketing. Ili #kreativnarješenja. Ili #medijskoplaniranje. Hashtagova možete imati onoliko koliko vam pojedina društvena mreža daje znakova za jednu poruku. No, ni s njima ne valja pretjerivati.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.