Pripadam onoj generaciji koja se sjeća gledanja filmova i držanja daljinskog upravljača u ruci kako bi mogli promijeniti program za vrijeme reklama. Sjećam se da su nekada te reklame trajale tako dugo da bi i zaboravili koji smo film gledali. Pojavom streaming servisa gledanja filmova i serija postaje užitak za gledatelja, no bitno se sužava oglašivački prostor.
Sada se ista stvar događa kada surfate internetom, čitate vijesti na nekom portalu, provodite vrijeme na društvenim mrežama ili igrajući igrice. Iskaču razni pop up oglasi koji postaju sve domišljatiji pa ponekad teško pronalazite onaj “iksić” da zatvorite taj oglas. Moram priznati da takav način oglašavanja mi je iritantniji još od vremena onih dugih tv reklama. Takav oglas i da reklamira ono što mi najviše treba izaziva u meni revolt. Naravno, postoji rješenje i za to u vidu aplikacija koje blokiraju oglase. Sve to stvara jedan digitalni nered koji vraća oglašivače tradicionalnim medijima. No, tv publike je sve manje i sve je starija. Ljudi vrijeme sve više provode vani. Vanjski ekrani i drugi tradicionalni kanali sve više čine temelj kampanja. U anketi potrošača Marketing Sherpa vanjsko oglašavanje je zadobilo povjerenje 69% potrošača, dok su online pop oglasi prošli najgore, samo 25%. S pravom, rekla bih.
Digitalno vanjsko oglašavanje je pravo mjesto za stvaranje snažne veze između branda i potrošača. Ono se isplati koristiti zbog njegove učinkovitosti i velikog dosega. Istraživanja dinamičkog oglašavanja pokazala su da se čak 94% gledatelja sjeća što su vidjeli na digitalnim ekranima pored kojih su prošli, a da čak dvije trećine obavi kupnju proizvoda ili usluge čiju su reklamu primijetili na vanjskoj plohi. Vanjsko oglašavanje potiče na korištenje interneta kako bi prolaznici saznali više o proizvodu ili usluzi.
Digitalno vanjsko oglašavanje je odgovoran izvor medija u kontekstu potrošnje ugljika po impresiji. Vlasnici medija, brandovi i agencije trebali bi preuzeti odgovornost za svoj utjecaj na ekologiju. Tiskani mediji imaju najveći utjecaj na okoliš. Slijede tv, on line video i display te radio, a na dnu popisa nalazi se vanjsko oglašavanje.
Dugi niz godina vanjsko oglašavanje čini bitan dio marketinškog miksa. Njegov stvarni ROI prije nije bio stvarno mjerljiv. Nova dostignuća u analitici, tehnologiji i prikupljanju podataka su to promijenila. Sada se vide impresivni rezultati utjecaja vanjskog oglašavanja na rezultate kampanje.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.