3D DOŽIVLJAJ

3D iskustvo jedno je od onih koji se ne zaboravljaju. Pogledavši 3D film ne samo da ostanete dugo pod dojmom, već imate potrebu to divno iskustvo podijeliti sa drugima. Da nije onih naočala pomoću kojih gledamo, iskustvo bi bilo još bolje.
3D billboarde možemo doživjeti bez ikakvih posebnih uređaja poput 3D naočala. Oni nude trodimenzionalne slike s ultra realističnim sadržajem. To je iskustvo koje momentalno zaokupi prolaznike što automatski dovodi do većeg angažmana. Nude savršenu mješavinu zabave, tehnologije i marketinga koji zaokupljaju maštu potrošača i poduzeća. 3D billboardi se oslanjaju na način na koji naš mozak obrađuje vizualnu stimulaciju, posebno percepciju dubine. Najvažnija komponenta trodimenzionalnog iskustva je sadržaj. Prolaznici zastanu i rade video za dijeljenje na društvenim mrežama. Tim njihovim angažmanom brand dobiva dodatnu publiku.
Potrošači smatraju poduzeća koja se predstavljaju putem 3D billboarda prestižnima što uvelike pridonosi percepciji njihovog branda te vodi ka većoj prodaji. Vanjsko oglašavanje potiče potrošače na online aktivnosti. Nakon što vide reklamu na billboardu polovica ispitanika istraživanja tvrtke Nielsen kazali su kako pretražuju internet kako bi saznali više informacija. Čak 40% njih posjećuje Instagram i Facebook profil tvrtke.
Sadržaj 3D billboard planiran je uzimajući u obzir fizičko okruženje. Kreacije imaju na umu rasvjetu, vremenske prilike i druge čimbenike iz okoliša kao i točku gledišta gledatelja. Velika prednost 3D plakata je emocionalna povezanost. Elementi u 3D vizualima izgledaju kao da su interakciji s istim okruženjem u kojem se nalazi prolaznik. Kroz takvo inovativno pripovijedanje koje spaja 3D sadržaj s okolinom, tvrtke ostaju u glavama potrošača i grade dublju emocionalnu vezu sa njima. 3D billboard privlače pozornost prolaznika u trenutku kada ih ne ometaju drugi mediji. Tada su pažljiviji na vizualnu stimulaciju i samim time bolje prihvaćaju promidžbenu poruku.
Kao kod svakog načina oglašavanja, sadržaj je ipak najbitniji. Vještom kreacijom sadržaja i vizuala vaš 3D billboard ostaje dugo u pamćenju prolaznika, sadašnjih i budućih potrošača.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp