Dani komunikacija, jedan od najboljih domaćih festivala, održan je od 20. do 23. travnja u Rovinju. Festival je to koji okuplja mnoštvo kreativaca, komunikatora i ljudi iz svijeta marketinga i medija na jednom mjestu.
Na predavanju FUCK THE FUTURE, LOVE THE FUTURE: THE NEXT 30 YEARS FOR BETTER OR FOR WORSE, futurist James Whittaker, pokazao je kako najluđe ideje pretvoriti u odlične poslovne poteze koji mijenjaju svijet. Potpredsjednica strategije Highsnobietyja za cijelu Europu,Munise Can tvrdi da je ključ uspjeha u transformativnoj moći kolektiva. Inovativnost ruši tradicionalne okvire u svijetu visoke mode. Time se brandovi trebaju voditi kako bi bili konkurentni. Stručnjakinja za sextech, Bryony Cole, na predavanju INTIMATE COMMUNICATIONS- THE FUTURE OF SEX AND TEHNOLOGY raspravlja o bitnim pitanjima utjecaja na ljudske odnose i seksualnost. Na predavanju HOW TO BUILD AN AGENCY WHILE THE WHOLE WORLD IS WATCHING, Victor Knaap, CEO Media.Monksa govorio je kako je od podruma došao do globalnog poslovanja. Njegove lekcije o poslovanju i digitalnom rastu oduševile su slušatelje. Globalni potpredsjednik Ogivyja, jedne od najvećih globalnih oglašivačkih agencija, Rory Sutherland, na predavanju MAKE ADVERTISING GREAT AGAIN objasnio je kako savladati bihevioralne prakse u kreativnoj industriji. Thomas Kolster, osnivač globalnog Goodvertising pokreta, na predavanju FAKING YOUR SUSTAINBILITY govorio je kako brandovi mogu krenuti prema istinskoj održivosti. Na pitanje jesu li nam negativne osobine zapravo najveće snage na istomenom predavanju odgovorila je govornica i kreatorica Kristina Kuzmič. Podijelila je svoju priču o uspjehu. Opisuje se kao pesimistkinja u oporavku i najveća navijačica za svoje bližnje.
Putem video linka gostovao je američki zviždač Edward Snowden. Istaknuo je nedostatke svih političkih sustava te potrebu naroda da vrši pritisak na vlast da bude u službi naroda. Političke sustave je usporedio sa Pandorinim kutijom. Na dnu je ostala nada da ipak možemo promijeniti stvari. Pozdravlja novinare i slobodu medija. Najveća vrijednost novinarstva je kada propitkuje vlast. Upitan o slobodi medija u Rusiji ističe skepticizam Rusa koji ne vjeruju svemu što pročitaju, za razliku od Amerikanaca.
Dani komunikacija okupljaju mnoštvo profesionalaca koji se ne boje postavljati pitanja, razmjenjivati ideje te biti inspiracija za uspjeh mnogih.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.