AMBASADOR BRANDA

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Mediji prate sve što slavni ljudi rade. Modni stručnjaci analiziraju njihovu odjeću ne samo sa gala večerama, već ono što su obukli za šetnju kvartom. Njihov ljubavni život glavna je vijest. No, kada postaje vijest da je Britney Spears popila bocu Coca Cole? U trenutku kada je ona ambasador branda Pepsi.
Ambasadori branda su osobe angažirane da predstavljaju brand, podižu svijest o brandu u javnosti, povećavaju prodaju i posjećenost web stranicama branda. Nekada su to uglavnom bile slavne ličnosti. One se nalaze pod lupom javnosti te imaju veliki utjecaj posebno među mladima. No, pojavom društvenih mreža i dominacijom digitalnog marketinga, sve više brandovi biraju influencere. Da bi brand izabrao nekoga da bude njegov ambasador, uz broj pratitelja bitna je i interakcija s pratiteljima; broj lajkova, komentara i dijeljenja. Stil života ambasadora branda mora biti u vrijednostima s brandom kojega predstavlja. Brandovi se sve više okreću mikro influencerima; onima koji imaju manje od 5000 pratitelja. Razlog je u tome što se pokazalo da su autentičniji i da im ljudi više vjeruju. Brandovi žele ljude iz stvarnoga života koji na zanimljiv način predstavljaju brand.
Ukoliko želite postati ambasador branda možete osobno kontaktirati brand i ponuditi suradnju. Možete i objavljivanjem postova s proizvodima određenog branda i njegovim čestim spominjanjem privući pozornost na sebe. Zadatak brand ambasadora je utjelovljenje identiteta branda, koji odgovara njegovom izgledu, njegovom karakterističnom ponašanju, vrijednostima koje predstavljaju. Njihova glavna karakteristika je da koriste oglašivačke strategije osmišljene kako bi ojačale vezu između proizvoda i kupaca.
Istraživanja su pokazala da kupci više vjeruju zadovoljnim korisnicima nego Tv ili radio reklamama, oglasima u novinama, billboardima. Uglavnom više vjeruju osobama koje su proizvod koristile nego onima koji ga žele prodati. Zato su za promociju idealni ambasadori branda koji su autentični te im ljudi vjeruju.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.