MOJE IME JE ANCHOR

Ne sudi knjigu po koricama, kažu. No, vrlo često su baš one ključne u odluci koju knjigu želimo pročitati. Korice i naslov. Baš kao i kada biramo filmove i serije na tv kanalima. Pokrećemo onu seriju koja ima najzanimljiviji naslov ili sliku na plakatu. Tu naravno ne ubrajamo one najuspješnije serije i filmove. Tako biramo i koje ćemo tekstove pročitati na portalima. Kada krenemo u avanturu čitanja, tada nam posebnu pozornost privlače podcrtane riječi ili riječi u nekoj drugoj boji; anchor tekstovi.
Anchor tekst je klikabilni dio teksta koji pomaže u SEO optimizaciji. Na taj dio teksta čitatelj klikne i završi na odredišnoj stranici koja je određena poveznicom. Google detektira riječi koje vode na vašu stranicu stoga je bitno koristiti ključne riječi. Anchor tekst može voditi na vašu početnu stranicu, ali i na druge dijelove vaše web stranice. Postoji više vrsta poveznica. Najviše se preporučuje LSI anchor tekst; kratica engleske riječi Latent Semantic Indexing. On se sastoji od povezivanja ključne riječi sa odredišnom web stranicom. Brandirani anchor tekst u poveznici koristi naziv tvrtke, branda. Generički anchor tekst koristi riječi poput KLIKNITE OVDJE ili VIŠE INFORMACIJA. No, takav anchor tekst ne pruža Googlu nikakve informacije stoga ne pridonosi SEO optimizaciji. URL anchor tekst kao poveznicu koristi URL adresu web stranice. To nije samo estetski loše već i za pozicioniranje. Slikovni anchor tekst ima poveznicu predstavljenu slikom.
Sve što pomaže SEO optimizaciji je vrlo korisno. Staviti poveznici na web stranicu unutar teksta napisanog o temi vezanoj za vaš brend je vrlo domišljato. Ako je najvažniji content, a je, onda je ovo izvrstan način da privučete čitatelje da postanu vaši kupci ili korisnici.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp