DRIP

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Neke reklame se svake godine željno iščekuju. Poput božićnih reklama. Vrlo često čujemo da božićno vrijeme počinje s Coca Colinom reklamom. Svake godine su posebne, ali ne pamtimo ih sve. Postoje pak one reklame koje nam se urežu u pamćenje i ostanu u njemu godinama. Neke se odnose na naš omiljeni brand. Npr. reklama kozmetičkog branda L Oreal s sloganom ZATO ŠTO JA TO ZASLUŽUJEM ostala je zapamćena jer je pogodila s tom rečenicom ono u što se sve žene s vremenom moraju uvjeravati. Da zaslužuju potrošiti dio kućnog budgeta na kozmetičke proizvode za sebe. Nije prodavan ruž, krema ili maskara, već onaj osjećaj kako se dobro osjećate kada učinite nešto za sebe.
Svaka uspješna marketinška kampanja slijedi četiri koraka koja predstavljaju DRIP model. Akronim je sastavljen od engleskih riječi; DIFFERENTIATE- razlikovanje, REINFORCE; pojačavanje, INFORM-informiranje i PERSUADE; uvjeravanje. Radi se o četiri koraka koji garantiraju uspjeh marketinških kampanja vašeg proizvoda ili usluge. Prije uvođenja promjena potrebno je napraviti procjenu postojećeg stanja te nakon toga odgovoriti na pitanje što je to što želimo promijeniti.
Pri ostvarenju dobre marketinške komunikacije s kupcima pomaže nam DRIP model. Razlikovanje je bitan korak. U mnoštvu sličnih proizvoda istaknite po čemu ste posebni, po čemu se vaš proizvod ili usluga razlikuju, što ih čini jedinstvenima. Nađite karakteristiku koju ćete istaknuti i na kojoj ćete graditi svoju marketinšku kampanju. Pojačavanje se odnosi na demonstriranje te prednosti. Potkrijepite svoje riječi slikovnim prikazom. Informiranje je bitno kako bi vaša ciljana publika bila educirana o vrijednostima koje predstavljate. Kao što smo spomenuli, danas na tržištu postoji mnoštvo sličnih proizvoda. Stoga je potrebno podsjetiti klijente i kupce na vaš brand putem svih mogućih marketinških kanala; radio, tv- reklame, društveni mediji, billboard… To je četvrti korak; uvjeravanje.
Kada su vaši potencijalni kupci spoznali vašu vrijednost, uočili vas u moru sličnih proizvoda i vidjeli vas gledajući televiziju, surfajući internetom ili vozeći se automobilom, rezultat ne može izostati.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.