MULTI ILI OMNI

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Jednom davno fraza je kojom počinju sve bajke i priče iz prošlosti. Odlazak u trgovini u skorijoj budućnosti možda postane još jedna od takvih priča. Tako jednom davno otišli biste u trgovinu i kupili cipele. Za ocjenu iskustva vaše kupovine bilo je bitno jesu li prodavačice bile ljubazne. Za odluku o kupnji utjecala je tv reklama, radio reklama, oglas u novinama ili pak brand kojem oduvijek vjerujete.
Promjenama nastalim u digitalnom dobu dešavaju se promjene u samom iskustvu kupnje pa tako i u marketingu. Razvoj webshopova doveo je do novog načina komunikacije ,a s time i do promjena u marketingu. Pojava pametnih telefona dovela je do većeg broja oglasa na društvenim mrežama. Plakate u sve većoj mjeri zamjenjuju banneri na portalima. kartice vjernosti sve više su zamijenjene aplikacijama na mobitelu. Trgovina, webshop, korisnička podrška, internet marketing, oglašavanje na tražilicama, web stranica, plakat, TV i radio reklama, blog, katalog, novinski oglas; sve su to kanali komunikacije sa kupcima. Brojnost kanala komunikacije pruža različite mogućnosti marketinga. Multichannel marketing je više orijentiran na kanale prodaje. Pomoću njega brand stvara veću pokrivenost tržišta. On nudi bolju mogućnost ispitivanja efikasnosti pojedinih prodajnih akcija. Trgovina i web shop imaju različite cijene kao i akcije stoga se u kraćem vremenu može ispitati uspješnost svake od akcija. No, vrlo često različite cijene u trgovini i online stvaraju nezadovoljstvo kupaca koji su došli kupiti u trgovinu i razočarali se vidjevši da cijena ne odgovara onoj na webu.
U fokusu omnichannel marketinga su potrebe kupaca i njihovo iskustvo kupovine. Jednostavnost kupovine kao i komunikacije s prodavačem bitne su za zadovoljstvo kupca i razvijanje odanosti brandu. Kada su svi vaši kanali komunikacije povezani tada stvarate dojam dosljednosti koji je bitan za razvoj odanosti brandu. Povezanost između fizičke i online trgovine, kao i oglasa na Facebooku i u novinama, kao i korisničke službe putem emaila i telefona bitno utječe na iskustvo kupnje. Velika prednost je kada proizvod kupljen online možete vratiti u poslovnici. Baš kao i informiranost korisničke službe tako da se ne dešava da različite informacije dobijete mailom i pozivom.
Iskustvo odlazaka u trgovinu nikada webshop neće moći u potpunosti zamijeniti. No, ono što tražimo i u fizičkom i u virtualnom svijetu svakako je dosljednost. Omnichannel stoga pruža najbolje za kupca.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.