LinkedIn je najveća društvena mreža fokusirana na poslovne kontakte. Osnovao ju je Reid Hoffman 2002. godine. Sada je u vlasništvu Microsofta. Ima 600 milijuna korisnika u 200 zemalja. U Hrvatskoj ima 530 000 korisnika.
LinkedIn je najveća profesionalna društvena mreža koja omogućuje svojim korisnicima da se predstave sa svojim iskustvom, znanjem i vještinama, da se povežu s kolegama i stručnjacima iz pojedinih sfera iz čitavog svijeta te upoznaju sa najnovijim stručnim člancima. Ako ste u potrazi za poslom ili biste željeli promijeniti postojeći posao tada ste na pravome mjestu. Sve više tvrtki zaposlenike pronalazi upravo na ovoj društvenoj mreži. Vaš profil je kao vaš životopis. Uvidom u njega tvrtke dobivaju potrebne informacije o vašem iskustvu, postignućima i preporukama. Obavezna je profilna fotografija. U njenom izboru trebate se pobrinuti da vas najbolje predstavlja. Ispod profilne fotografije trebate napisati sažetak u trećem licu. Sažetak i fotografija daju prvi dojam o vama stoga trebate se najbolje moguće predstaviti u par riječi. Baš kao da idete na razgovor za posao pomno biste odabrali outfit te pripremili odgovor na pitanje “Recite nam nešto o sebi”. Postoji opcija alarm; na mail dobivate obavijesti kada se oglasi posao koji bi vam mogao biti zanimljiv.
Osim privatnih profila sve više tvrtki se odlučuje za LinkedIn stranicu. LinkedIn objave direktno utječu na SEO poziciju jer se sadržaj odmah rangira na internetu. Dijeljenjem sadržaja sa ključnim riječima povećavate prisutnost tvrtke na internetu. Bitno je da zaposlenici u rubrici “Experience” ažuriraju svoj poslovni status i povežu ga s tvrtkom . Na taj način se njihov profil automatski povezuje sa stranicom tvrtke, a na njihovom profilu vidljiv je logotip tvrtke koji automatski vodi do službenog profila. Što je veći broj zaposlenika aktivno uključen to je veća vidljivost branda. Kada objavite objavu ona je automatski vidljiva na feedovima svih sljedbenika. Kada ju oni komentiraju ili lajkaju postaje vidljiva i na stranicama njihovih sljedbenika. Zanimljive objave put su do većeg broja sljedbenika.
Za razliku od drugih društvenih mreža LinkedIn nema algoritam. Svaka objava vidljiva je svima sljedbenicima, dolazi do kompletne publike. Stoga je LinkedIn zanimljiv oglašivačima. Oglasi mogu biti sponzorirane objave, mali tekstualni oglasi ili sponzorirani oglasi u inboxu.
Tražite li posao ili razmišljate o promjeni karijere tada biste svakako trebali biti na LinkedInu. No, za razliku od drugih društvenih mreža trebali biste ipak biti malo oprezniji s objavama. Zapamtite, one vas predstavljaju budućim šefovima i poslovnom svijetu.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.