Instagram

Autor: Fervens

Instagram je jedna od najvećih društvenih mreža. Ima 400 milijuna aktivnih korisnika, od toga 75 milijuna aktivnih na dnevnoj bazi. Pojavio se 2010. godine. Naziv je dobio spajanjem izraza “instant camera” i “telegram”. Njegovi tvorci su Kevin Systorm i Mike Krieger. Oni su odlučili u fokus staviti fotografije.

Presudan trenutak za Instagram je bio kada ga je za jednu milijardu dolara kupio Facebook. Njegova vrijednost je u međuvremenu porasla za više od 100 puta stoga vrijedi više od 100 milijardi dolara. 2011.godine pušteni su hashtagovi s kojima je omogućeno pretraživanje fotografija prema odabranoj tematici.

Instagram je mreža koja pruža bezbroj mogućnosti. Fotografije i videozapise možete uređivati na razne načine. Možete izraditi tzv. Layout okvir gdje ćete postaviti više fotografija različitih oblika koji tvore jednu sliku ili pak možete objaviti deset fotografija u nizu poput mini albuma. Možete birati više od dvadeset filtera i urediti ton slike, konrtast, svjetlinu… Vrlo popularan je Boomerang videozapis koji čini više videozapisa koji se reproduciraju naprijed-natrag. Mogu se objaviti kao slika profila ili u Instagram priči. Instagram priče je Instagram kopirao od Snapchata. One omogućavaju objavu fotografije ili videozapisa u trajanju do 15 sekundi koji nakon 24 sata automatski nestaju.

Instagram nudi i mogućnost oglašavanja stoga je zanimljiv brojnim brandovima. No, prije nego izaberete Instagram za svoje oglašavanje morate znati tko se njime najviše koristi. Više od 50% ljudi starosti između 18 i 29 godina imaju Instagram profil stoga se on često naziva mrežom za mlade. To je generacija Z; rođeni nakon 1995. godine s mobitelom u rukama. Oni smatraju da je Facebook mreža za starce.  Ukoliko se vaša ciljana publika nalazi u toj starosnoj grupi tada je Instagram idealan za vaše oglašavanje. Oglas možete postaviti kao fotografiju, videozapis ili nekoliko fotografija u nizu.

Kažu da slika govori tisuću riječi. Stoga ne čudi popularnost Instagrama. Instagram možete povezati sa svojim Facebook profilom. Isto tako se može povezati sa Facebook stranicom te brandovi na taj način mogu obuhvatiti veći broj potencijalnih kupaca.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp