LET US GO GERRILLA

Cilj svih brandova je istaknuti se te među mnoštvom reklama pronaći svoj put do publike. Neki u kampanjama koriste velika financijska sredstva i pokrivaju puno kanala oglašavanja. No, kada su vam sredstva ograničena tada je sve u rukama kreativnosti. Tada mnogi brandovi posežu za gerila marketingom.

Gerilski marketing je oblik marketinga koji koristi nekonvencionalan, često iznenađujući pristup kako bi dosega ciljanu publiku. Naziv potječe iz 19980.-ih godina od Jay Conranda Levisona koji ga je opisao u svojoj knjizi. Nadahnut je bio gerilskim ratovima; u kojim male grupe koriste iznenađenje, brzinu i kreativnost kako bi nadvladale veće, moćnije neprijatelje. U marketinškom smislu radi se o angažiranju potencijalnih kupaca pametnim, neočekivanim kampanjama koje ostavljaju trajan dojam. Glavni razlog učinkovitosti takvog marketinga je njegova sposobnost da se istakne u prepunom oglasnom prostoru. Potrošači su danas bombardirani oglasima na svakom koraku; TV i radio reklame, banneri, billboardi, društvene mreže… Gerilski marketing se prenosi i usmenim putem jer imamo potrebu komentirati s prijateljima ono što nas je zadivilo. Gerilska kampanja se oslanja na kreativnost i pamet. Umjesto skupih reklama, možete stvoriti buzz dodirujući kulturne trendove u svojim videozapisima. Svoju publiku možete iznenaditi i postavljanjem instalacije na mjesto koje privlači pažnju. Bit gerilskog marketinga je neočekivana poruka. Bilo kroz humor, iznenađenje ili stvaranje iskustva koje se čini ekskluzivnim, cilj je učiniti da se vaša publika osjeća kao da je svjedočila nečemu uistinu posebnome. Bitno je usredotočiti se na emocionalnu privlačnost kampanje. Bilo da se radi o smijehu, radosti, šoku ili čak nostalgiji emocionalna povezanost osigurava da kampanja ostane u mislima ljudi.

Gerilski marketing nudi poduzećima priliku da se probiju kroz šumu reklama. Bilo da ste startup koji želi izgraditi svijest o brandu ili veća tvrtka koja želi prodrmati stvari, kreativna gerilska kampanja mogla bi biti savršeno rješenje. Ljepota gerilskog marketinga leži u njegovoj fleksibilnosti i sposobnosti da potakne razgovore- uostalom, tko ne želi biti dio sljedećeg viralnog trenda?

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp