TRENDOVI U MARKETINGU

Kako vrijeme ide tako se i mijenjaju trendovi u marketingu. U začecima interneta, često ste mogli čuti frazu ako nisi na internetu kao da ne postojiš. Tada su svi otvarali svoje web stranice te se pitali hoće li tv i radio oglašavanje još imati značajnu ulogu. Pojavom društvenih mreža neki su zanemarili web stranicu. No, kako danas stojimo po pitanju trendova u marketingu?

Personalizacija postaje sve popularnija riječ u marketingu. Ovaj trend nadilazi korištenje imena kupca u e-poruci, on uključuje prilagođavanje sadržaja, preporuka pa čak i cijena na temelju individualnih preferencija i ponašanja. Marketinški stručnjaci koji mogu učinkovito koristiti podatke za pružanje personaliziranih iskustava uočavaju veće stope angažmana i konverzije.

Potrošači sve više donose odluke o kupnji na temelju predanosti branda održivosti i etičkim praksama. To vidimo u porastu ekoloških marketinških kampanja; brandovi naglašavaju svoje napore za smanjenje ugljičnog otiska, korištenje održivih materijala i vraćanje zajednici. Tvrtke kojima je održivost prioritet ne samo da privlače ekološki osviještene potrošače, već i grade dugoročnu lojalnost.

Video i dalje dominira marketingom. Videozapisi kratke forme, prijenosi uživo i interaktivni video sadržaj postaju vrlo važni alati za privlačenje publike.  Platforme kao što su TikTok, Facebook i Instagram Reels pokreću trend prema kratkim videozapisima.

Pametni zvučnici te uređaji koji se pokreću putem glasa postaju sve popularniji, stoga je ključna optimizacija za glasovno pretraživanje. Marke koje prilagode svoj sadržaj kako bi se uskladio s upitima glasovnog pretraživanja povećati će svoju vidljivost i doseg.

Influencer marketing se sve više razvija. Brandovi se okreću prema dugoročnim partnerstvima s utjecajnim osobama. Takav pristup potiče autentičnost i povjerenje. Brandovi istražuju nove platforme i formate sadržaja kako bi se povezali sa svojim kupcima putem influencera.

Umjetna inteligencija i automatizacija postaju sastavni dio marketinških kampanja Marketinški stručnjaci koriste umjetnu inteligenciju za predviđanje trendova, personaliziranje sadržaja i optimizaciju kampanja.

Prihvaćanjem personalizacije, održivosti, video sadržaja, optimizacije glasovnog pretraživanja, partnerstva s utjecajnim osobama i strategija vođenih umjetnom inteligencijom  brandovi ostaju u trendu.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp