ALPHA I Z

Često čujemo na mladima svijet ostaje. No, jesu li mladi vaša ciljana publika? Svaka generacija ima nešto svoje. Ako znate šta ih pokreće, lakše ćete naći pravi način komunikacije.

Generacija ALPHA; rođeni od 2010. do 2024., je odrasla uz visoku tehnologiju, mobitele, tablete te uređaje kojima se upravlja glasom. Generacija Z, rođeni od 1997. do 2009., su prva generacija pametnih mobitela te su oni vrlo aktivni na društvenim mrežama. Generacija Y, rođeni 1981. do 1996., je bila svjedokom uspona interneta, društvenih medija i mobilnih uređaja. Generacija X, rođeni između 1946. i 1964. godine, je odrasla uz analognu tehnologiju no usvojila je sve prednosti digitalnih uređaja. Baby Boomersi, rođeni u poslijeratnom baby boomu, odrasli su uz tradicionalne medije poput radija i televizije. No, i oni barataju digitalnom tehnologijom.

Ljudi ostaju vjerni brandovima koji im se svide tijekom mladosti; uz njih razvijaju osjećaj povezanosti. Mladi su otvoreni prema novim idejama te će lakše i brže usvojiti nove tehnologije i inovacije. Oni pružaju veći angažman te daju više povratnih informacija te na taj način izravno utječu na razvoj određenog proizvoda ili usluge. Vrlo često lajkaju i dijele vaše videozapise, sudjeluju u diskusiji te na taj način služe kao vaši promotori. Mladi su skloni angažmanu putem više medija; društvene mreže, gameing te online zajednice.

Najvažnija stvar u marketingu usmjerenom prema mladima je biti u toku. Ne mijenja se ponašanje te interesi samo među generacijama, već iz dana u dan. Važno je poznavati njihove interese jer ako se pojavite na njihovim društvenim mrežama u FEEDu na korak ste bliže da postanete njihov brand. Posebno u ovom marketingu bitno je uložiti u istraživanja kako biste bolje razumjeli njihovo ponašanje i stavove, kako biste mogli shvatiti njihov način razmišljanja. Ako kampanju na društvenim mrežama targirate ne samo po godinama, već i po interesima, puno je veći njen uspjeh.

Svi smo nekada bili mladi. No, svijet se mijenja velikom brzinom. Stoga je potrebno razumjeti tu novu generaciju, te nove načine komunikacije, kako bi znali na koji način im se predstaviti.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp