kupi mi... sladoled

Ljeto je godišnje doba rezervirano za godišnji odmor; kada se rješavamo svih napetosti , stresa i punimo baterije za nove izazove. Sve je nekako drugačije. Od kuhinje do garderobe. Glavni zadatak je rashladiti se.

Baš kao što je sve drugačije, takav je i marketing. To se prvenstveno odnosi na sadržaj. Sve što nismo stigli obaviti tijekom godine ostavili smo za godišnji. Osim ljetovanja planirali smo možda završiti renovaciju dječje sobe ili kupaone, posvetiti se cvijeću ili vrtlarenju, otići na vikend izlet s prijateljima ili isprobati nove sportske aktivnosti i posjetiti novootvorene klubove. Vrijeme za odmor ne znači odmor za marketing. Potrebno je tematski prilagoditi sadržaj ljetnim motivima. Iako na odmoru većina ljudi redovito provjerava elektroničku poštu. Stoga, nije vrijeme za odmor od e-mail marketinga. Ljudi provode jako puno vremena i na društvenim mrežama. Ako nije na Facebooku ili Instagramu, nije se ni dogodilo. Fotografije sa izleta, ljetovanja ili gastro ponude česti su motivi na društvenim mrežama. Budite i vi prisutni tako što ćete sadržaj prilagoditi ljetu; u fokus staviti proizvod vezan za ljeto ili neku nagradnu igru, koje su omiljene tijekom ljetnih mjeseci. Ljeto je  vrijeme raznih lokalnih događaja. Od ribarskih večeri, utrke magaraca do sajmova autohtonih proizvoda. Sponzorstvo jednog takvog događaja idealan je marketinški potez. Osim obale i glavnog grada, cijela Hrvatska je sve više zanimljiva turistima. Srećom  situacija s koronom je sve bolja pa se turizam polako vraća. To je idealno vrijeme za višejezični marketing. Isto tako uz kupnju vašeg proizvoda možete darovati ljetni artikl poput ručnika ili šešira. Tko još ne voli dobiti poklon?

Dok su neki na godišnjem, neki rade. To je idealno vrijeme da se pozabavite analizom svojih marketinških aktivnosti. Neke su vam donijele veće, a neke manje rezultate. Sada je vrijeme da razmislite o budućem marketingu i iskušate nešto novo.

Za neke ljude ljetovanje i nije odmor više. Naime, radi se o roditeljima male djece. Pakiranje sto milijuna sitnica, briga o apsolutno svemu te ne puštanje djeteta niti jedne sekunde iz vida predstavlja popriličan napor. Stoga, ako nudite organizirano čuvanje djece, igraonicu ili izlete za djecu s roditeljima, tada je pravo vrijeme za marketing.