Komunikacija kao ključ

Autor: Fervens

INTEGRIRANO TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE je oblik tržišne komunikacije koji podrazumijeva različite oblike komunikacije s potrošačima, ali i potencijalnim kupcima. Cilj je ostvarenje maksimalnog utjecaja komunikacijom. Putem tržišnog komuniciranja utječemo na ciljanu skupinu, izgrađujemo dugoročan odnos s medijima, klijentima i krajnjim potrošačima. Primjenjujemo jedan ili više komunikacijskih alata kojima utječemo na donošenje odluke o kupnji.

Potrebno je uskladiti željeni ton komunikacije s postavljenim ciljevima. Nakon toga definiramo poruku koju želimo poslati. Postoje marketinški i komunikacijski alati. Marketinški alati su oglašavanje, osobna prodaja, unapređenje prodaje, izravni marketing, on-line marketing. Komunikacijski alati su priopćenja, izjave, konferencije za novinare, lobiranja, eventi i društvene mreže. Alate biramo ovisno o ciljanoj skupini. Sve komunikacijske aktivnosti trebaju biti međusobno usklađene  koordinirane s klijentom. Svakome klijentu i svakome proizvodu moramo pristupiti induvidualno te tržišno komuniciranje prilagoditi postavljenim ciljevima.

Integrirana marketinška komunikacija ima velik značaj za uspjeh poduzeća. Kako bi komunikacija bila dosljedna te tako ostvarila bolje rezultate na tržištu, poduzeća najprije trebaju integrirati komunikacijske aktivnosti unutar poduzeća; internu komunikaciju, a tek onda vanjsku komunikaciju. Velik broj poduzeća i dalje ne provodi integriranu marketinšku komunikaciju jer se u nekim slučajevima direktori boje odreći kontrole, a neki biraju agencije koje nemaju u ponudi sve oblike komunikacijskih i marketinških alata te angažiraju više agencija koje nisu međusobno dobro koordinirane.

Zato birajte Fervens; jer mi imamo sve!

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp