Ključ uspjeha

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Dugo je već poznata činjenica da ako niste na internetu kao da i ne postojite. U početku su neki i sumnjali u nju, no u vrijeme digitalnog doba nitko ne osporava važnost web stranice. U zadnje vrijeme, neke tvrtke su prednost dale društvenim mrežama. To ne čudi s obzirom na njihovu popularnost. No, imati i održavati web stranicu i dalje je od velike važnosti. Dobra web stranica je vaš najjači marketinški alat. Naime, svi marketinški kanali usmjeravaju potencijalne klijente na vašu web stranicu.
Postoji nekoliko vrsta web stranica, a razlikuju se prema svojoj svrsi. Želite li upoznati ljude sa svojim brendom onda vam treba branding web. Ukoliko želite potencijalne kupce pretvoriti u prave kupce tada vam je potrebna lead generating stranica. Prvo i osnovno kod svake stranice, a i kod svakog oblika marketinga je poznavati svoju publiku. Tada znamo kako ćemo napisati tekst, kako ćemo predstaviti svoje proizvode ili usluge. Vaša stranica mora predstavljati vaš brand. Bitno je koristiti logo, prepoznatljive vizuale kao i prepoznatljiv ton. Tekst mora predstaviti tko ste vi; bitne informacije o vašoj tvrtki, ono čime se bavite te tko su vaši klijenti. Pregladavanjem niza stranica ustanovili smo najčešće kategorije : naslovna stranica, o nama, usluge/proizvodi, blog i kontakt obrazac. Svaka od tih kategorija ima svoju svrhu. Cilj nalovne stranice je sažetak cijele stranice te zeinteresirati potencijalne kupce. U kategoriji “o nama” potrebno je napisati sažetak o nastanku poduzeća te čime se bavi. U kategoriji proizvodi i usluge potrebno je detaljno opisati svaki proizvod i uslugu. Blog nudi čitateljima edukativan i informativan sadržaj, te služi seo optimizaciji stranice. Kontakt obrazac pomaže ljudima da što lakše dođu do vas.
Najbitnije je poznavati materiju o kojoj pišete. Ne možete napisati zanimljiv sadržaj ukoliko ne poznajete sadržaj. Stil pisanja mora biti kao da pričate s prijateljom na kavi, a ne kao da ste na stručnom simpoziju. Većinu odluka o kupnji donosimo na temelju prvih dojmova stoga je potrebno istaknuti najvažnije prednosti proizvoda, ali i vrijednosti koje dobivamo njegovom kupnjom. Bitno je tekstovima širiti pozitivu ton te taj način biti inspiracija svojim klijentima. Rečenice moraju biti kratke, jednostavne i informativne. Najbolje je izbjegavati pogodbene rečenice već se nametnuti imperativom. Vrlo često u tekstu moramo koristit poziv na akciju. Riječi poput “kupi”, “saznaj više” i “naruči” trebaju biti sastavni dio web stranice. U tim rečenicama treba istaknuti krajnji ishod. Ljudi ne kupuju proizvod, već ono što dobivaju tim proizvodom. Jedna od najbitnijih stvari je naslov. On mora biti savršen jer o njemu ovisi hoće li tekst biti pročitan. Svaki tekst bi trebao imati jednu glavnu ključnu riječ napisanu u više varijanti. Potrebno je optimizirati svoju web stranicu kako bi vas lakše pronašli na Google-u.
Svi kanali oglašavanja poput društvenih mreža, Tv ili radio reklama, Google oglasa i dr. vode na vašu web stranicu koja mora biti dobar predstavnik vas i vašeg branda. Stoga je grafički dizajn ono što zaokružuje tekst u jednu cjelinu.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.