Influenceri u doba Covida-19

Koliko ste pogledali SF filmova u kojem glavni junaci spašavaju svijet od virusa koji prijeti njegovim uništenjem? Koliko ste puta u zadnjih godinu dana imali osjećaj da živite u jednom takvom filmu? Novo normalno je pojam kojeg susrećemo svaki dan, s tim da nitko više ne zna što je to. Jer se to mijenja iz dana u dan. U takvim nesigurnim vremenima niti jedna industrija nije izbjegla negativne posljedice pa tako ni industrija influencer marketinga.

Karantena, u kojoj se cijeli svijet našao prošle godine, predstavila je velik izazov pred influencere. Mnoge djelatnosti su stale sa radom, a ljudi budno pratili vijesti i čekali povratak u normalno. Influenceri, čiji uspjeh ovisi o broju pratitelja, nisu mogli samo stati. Bilo je to vrijeme kada su ljudi više nego prije provodili vrijeme na pametnim telefonima. Oni im nisu služili samo za informacije o aktualnoj situaciji već i za bijeg od nje. A tu mjesto nalaze influenceri. Pratitelji postaju još više angažirani. U trenucima neizvjesnosti traže poznata lica kojima mogu vjerovati. Zato influenceri moraju biti prisutni. Iako im je rad poprilično otežan. Influencerima kojima su glavna tema bila putovanja rad je onemogućen. Ni onima iz modnog spektra nije bilo lako u dva mjeseca zatvorenih trgovina naslikavati se po kući u već pokazanim outfitima. Događa se da mnogi influenceri gube pratitelje. Najviše gube oni koji su cijelu svoju online osobnost izgradili na vanjskim dodacima bez nekog svog intelektualnog angažmana. Vrijeme je ovo kada ljudi traže iskrenost, karakter i stav. Ljudi traže nekoga da ih nauči novim stvarima, nekoga da ih nasmije, da ima olakša neizvjesnost. Traže dobar content.

U vrijeme krize cyber promet nikad nije bio življi, no jenjava konzumeristička manija. Vrlo bitno za brandove je da se reklamiraju i u vrijeme krize. Istraživanja su pokazala da takvi brandovi puno bolje i brže se oporave nakon krize. Tako je bitno i za influencere da budu prisutni i da svojim pratiteljima pruže dobar content. Beskonačni selfiji mogu biti i znak nedostatka empatije. Moramo komunicirati vrijeme u kojem živimo. Potrebno je kreirati sadržaj kojem se vjeruje te prije svega biti autentičan. Mnogi influenceri su promijenili teme svojih objava. Tako su neko kojima je moda bila prioritet počeli objavljivati videa  vježbanja. Neki su priče sa putovanja zamijenili kuhinjama iz raznih dijelova svijeta. Mnogi su iskoristili svoj utjecaj za prikupljanje sredstava za pronalazak cjepiva ili izgradnju bolnica za kovid bolesnike.

Pandemija koronavirusa stavila je sve nas pred poseban osobni i poslovni izazov. Povijest je pokazala kako se ulaganje u marketing u tim vremenima višestruko isplati. Baš tako se i influencerima isplati ulaganje u sebe jer više no ikad traži se kreativnost i dobar content.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp