Svi se sjećamo svoje omiljene lutke ili autića iz svog djetinjstva. Isto tako svi dobro pamtimo one želje koje nam nisu bile uslišene. Danas često govorimo djeci kako mi nismo imali toliko igračaka u djetinjstvu. Postoji više razloga zašto je tome tako. Danas su igračke svakako dostupnije pa tako i jeftinije. Mnoge su MADE IN CHINA što prije 30ak godina nije bio slučaj s obzirom da bivša SFRJ nije imala diplomatske odnose sa Kinom. Razlog je i u tome da smo ipak imali više nego što su imali naši roditelji. No jedan od glavnih razloga je i marketing.
Nekada ste crtić mogli pogledati u određeno doba dana. Danas postoje tv kanali koji po cijele dane emitiraju crtiće. Djeca su postala zanimljiva ciljana skupina marketinga različitih brandova. Likovi iz crtića „lijepe“ se na sve; posuđe, pernice, torbe, robu i igračke. Djeca u SAD-u raspolažu sa oko devet milijardi dolara džeparca te utječu na potrošnju roditelja na čak 130 milijardi dolara. Termin „faktor manipuliranja“ označava sposobnost djeteta da traži od roditelja da mu kupe proizvod sve dok ne popuste. Današnji roditelji su skloniji popuštanju željama svoje djece.
Reklame koje se prikazuju između crtića redovito pokazuju igračke koje dolaze u serijama te je najbitnije sakupiti ih sve. A moramo priznati da skupljanje ima neke čari i za nas velike. Možda je to putovanje u djetinjstvo.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.