Osvojiti neku nagradu često nije pitanje same vrijednosti osvojenog proizvoda, već činjenice da ste pobijedili u nečemu. Bili ste prvi. Bez obzira što niste uložili nikakav poseban napor, iako se radi o nasumičnom izvlačenju pobjednika, biti prvi uvijek je posebno.
Poznavati potrošače i njihove kupovne navike uvijek je bilo od presudne važnosti za marketing svakog branda. Poznavati njihove emocije i kako im radi podsvijest ključ je uspjeha svakog branda. Brojna istraživanja su pokazala kako kupovne navike ubiti su kontradiktorne uvjerenjima i stavovima potrošača. Emocije su te koje imaju velik utjecaj na motivaciju za kupovinu, a podsvijest igra ključnu ulogu u odabiru većine stvari koje kupujemo. Stoga je ključno za svaki brand da održava emotivnu povezanost s potrošačima putem interakcije. Kako bi što duže ostali u podsvijesti potrošača brandovi koriste metodu ponavljanja. Nagradna igra je odličan podsjetnik na brand.
Nagradne igre jedan su od najefikasnijih i najmoćnijih marketinških alata. One podižu svijest o brandu te pozitivno utječu na lojalnost. Natjecateljski nagon je u ljudskoj prirodi i predstavlja jedan od osnovnih instikata. Svatko želi biti pobjednik. Jednostavnost sudjelovanja i vrijednost nagrade određuju da li će igra biti pun pogodak ili promašaj. Što je lakše sudjelovati, veći broj ljudi će se uključiti. Nagrada mora biti privlačna publici, ali i relevantna za brand. Naravno, uvijek treba misliti i o troškovima. Povećanje prodaje je krajnji cilj nagradne igre. Uspješna kampanja ima moć da privuče nove korisnike i reaktivira pasivne postojeće korisnike. Nagradne igre su i odličan način prikupljanja podataka koje mogu kasnije koristiti brandu za komunikaciju sa potrošačima. Nagradne igre moraju imati pisana pravila te biti odobrene od Ministarstva financija.
Na Netflixu možete pogledati dokumentarac PEPSI, GDJE JE MOJ JET? Priča je to o Johnu Leonardu, koji je uspio ono što su u Cola kompaniji mislili da je nemoguće. U nagradnoj igri su se skupljali bodovi te mijenjali za nagrade; majice, kape, naočale. Sedam milijuna bodova za vojni mlažnjak. Nemoguća misija ipak je nekome uspjela- Johnu Leonardu. Priča je dobila sudski epilog. Stoga pazite da su pravila vaše nagradne igre vrlo jasna.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.