Valentinovo kao blagdan ljubavi obilježava se u cijelom svijetu. Milijarda čestitki, 25 milijuna bombonijera u obliku srca, 190 milijuna ruža i čokolada u vrijednosti jedne milijarde dolara brojke su samo iz SAD-a. S obzirom na to jasno je kako neki smatraju da se taj blagdan previše komercijalizirao. I zato ne samo da ga ne slave, već slave Antivalentinovo.
Dan poslije Valentinova je Antivalentinovo. A 11.11. je Singles day iliti Dan samaca. Trend samaca zahvatio je zapadni svijet. Samaštvo bi moglo postati dominantni način života 21. stoljeća. Samci te njihov stil života i sustav vrijednosti postali su predmet socioloških istraživanja. Trend samaca koji je zahvatio Europu i Ameriku promijenio je društvene standarde. Generacija rođena šezdesetih godina prošlog stoljeća odbacila je ideologiju pater familiasa. Smanjen je prosječan broj članova obitelji, žene su financijski neovisne te dolazi do raspada tradicionalnih modela življenja. Prema izvješću Euromonitora “Pogled u budućnost obitelji” u svjetskoj populaciji do 2030. godine procijenjen je broj porasta samaca za 35%, a broj razvedenih na 78%. U Europskoj Uniji i danas je trećina kućanstava samačka. Švedska je vodeća u EU po udjelu samačkih kućanstava; više od 50%. Nakon Švedske slijede Danska, Litva, Finska i Njemačka. Države žele ublažiti negativne demografske trendove posebnom poreznom i stambenom politikom.
Samci su ciljana meta trgovačkih lanaca jer se smatra da upravo ta populacija ima najstrastvenije potrošače. No, nisu samo samci ti koji ne vole Valentinovo. Mnogi koji obitavaju u paru ne vole što je blagdan postao previše komercijalno obojen- cvijeće, čokolada, plišanci. Održavaju se koncerti u čast Antivalentinova. No, gdje god se nalazi veliki broj ljudi tu su i proizvodi namijenjeni upravo njima. Tako da je marketing našao svoje mjesto i tu. Iako će nas na tv reklamama ,u udarnim terminima , većinom pozdravljati idealna četveročlana obitelj, ipak veliki dio marketinškog prostora zauzimaju upravo samci. S obzirom na njihov broj i silne društvene promjene ta nas činjenica ne čudi.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.