Općepoznata je činjenica da Google zna sve. Možda ne toliko kao žene, ali.. Sigurno ste čuli i za onu ukoliko niste na prvoj stranici Google-a kao i da ne postojite. Zato vam je naravno cilj biti na samom vrhu Google rezultata pretrage. Odgovor kako to postići nalazi se u GoogleAds-u.
GoogleAds je digitalna platforma plaćenog online oglašavanja pomoću koje vaše oglase vide korisnici koji pretražuju određenu ključnu riječ za koju ste se odlučili oglašavati. Na taj način se oglašavate samo onima koji su zainteresirani za vaše usluge i proizvode. Biti na pravom mjestu u pravo vrijeme ključ je svakog uspjeha. Google Ads vam nudi da vaš oglas dođe do korisnika upravo u onom trenutku kada on donosi odluku o kupnji. Prednosti takvog oglašavanja su mnogobrojne: precizno ciljanje publike, mjerljivi rezultati i kontrola troškova samo su neke od njih. Publiku možemo vrlo detaljno segmentirati na temelju demografskih karakteristika, njihovih interesa, lokacije i životnih navika.. Korisnike možete ciljati prema zemljama, gradovima pa čak i na određenoj udaljenosti od vaše tvrtke. Možete vidjeti koliko je bilo klikova na oglase, koliko su puta bili prikazani, koliko je korisnika ispunilo prijavu na vaš newsletter ili primjerice koliko se korisnika na vašoj web stranici zadržalo dulje od 3 minute. Sami određujete dnevni i mjesečni budžet, stoga u svakom trenutku kontrolirate troškove. Google oglase u pravilu plaćate samo kada korisnici kliknu na njih i posjete vašu web stranicu.
Osim oglašavanja u Google tražilici, postoje i druge Google platforme, a to su Google Display Network, Youtube i Gmail. Sve njih također možemo kombinirtati I koristiti za efikasno online oglašavanje.
Na Google prikazivačkoj (display) mreži vašu poruku možemo komunicirati u tekstualnom i slikovnom obliku na gotovo svim postojećim web portalima i stranicama. Na YouTube mreži se vaš video oglas prikazuje odabranoj publici prije ili unutar pregledavanog video sadržaja. Ukoliko korisnik nije pregledao vaš video u cijelosti ili duže od 30 sekundi nego ga je preskočio, to ne plaćate. Zanimljivo je i učinkovito oglašavanje putem gmail sandučića. Plaća se samo ako netko klikne na poruku koja otvara oglas.
Kako bi vaš oglas došao do korisnika u pravo vrijeme, vaš novac bio efikasno upotrijebljen i vaša kampanja najbolje provedena, obratite se agencijama sa oznakom Google Partner. Marketing agencija Fervens certifirana je Google partner agencija sa dugogodišnjim iskustvom. Pobrinut ćemo se da upravo Vi budete odgovor na pitanje vaših korisnika. Obratite nam se s povjerenjem i zatražite besplatno savjetovanje!
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.