Dani ljubavi, mira i komunikacije

Autor: Fervens

Dani ljubavi, mira i komunikacije. Iliti dvanaesti Weekend media festival. Ovogodišnje izdanje festivala bilo je inspirirano jednim od najvećih koncerata ikad; Woodstockom. Woodstock je imao ogroman utjecaj na društvo šezdesetih godina prošlog stoljeća, a ovaj Festival svakako ima utjecaj na svijet medija i marketinga. Mjesto je to gdje se okuplja više od 5500 vodećih ljudi i stručnjaka iz poslovnog svijeta i marketinga. Tu se razmjenjuju iskustva i stvaraju neke nove ideje.

Ove godine ste mogli i djecu povesti jer je bio i Kids Corner. A Vi ste mogli poslušati dr. Ranka Rajovića i otkriti kako igrom razvijati djetetov IQ..

Legendarni čelnik Tag Heuera i Hubolta Jean-Claude Biver otkrio je kako je prvi uklopio luksuzni brand u svijet nogometa te kako je izgledala njegova suradnja sa poznatim osobama poput Cindy Crawford, Mihaelom Schumacherom te zašto pobjednici Formule 1 nose samo njegove satove.

Goruća tema u svakodnevnom životu Hrvatske je iseljavanje stanovništva. Na panelu „Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživjeti njihov odlazak?“  raspravljalo se što trend iseljavanja znači za sveukupno tržište. Na panelu „Novinarstvo i društvene mreže“ raspravljalo se o aktualnim trendovima u medijima te promjenama koje se društvene mreže i instant vijesti donijele u novinarstvo. Panel „Content is a king! Again!“ otkrio je sadašnje trendove u televizijskom sadržaju. Na panelu “Sreaming Wars“ istaknuto je kako su straming platforme promijenile industriju filma te kako su dramske serije potisnule film i holiywoodske blockbustere u drugi plan. Panel koji je privukao najviše pažnje javnosti bio je „Ko to tamo peva?-Novi val glazbenih trendova u regiji“. Na njemu su Severina, Tonči Huljić, Stefan Đurić Rasta i Relja Milanković Rekson objasnili prisutnima pozadinu stvaranja hitova.

I ove godine posjetitelji su mogli uživati u dobroj glazbi. Let3, Električni orgazam, Piloti te brojni DJ iz Hrvatske i regije pobrinuli su se da svaka večer Festivala bude vesela. Još jedno druženje je završilo, a s obzirom na zanimljiv sadržaj i stručnjake iz svijeta marketinga, biznisa i medija već se veselimo sljedećem.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp