Nekada su video igrice bile za djecu ili za „štrebere“ poput Sheldona i njegovih prijatelja iz popularne serije „Teorija velikog praska“. No, odavno više nije tako. Čak 40 % svjetskog stanovništva naziva se gamerima. Ogroman je to broj u koji, možda pripadate i vi, jer vrijeme kući s posla kratite igrajući neku igru na vašem mobilnom uređaju.
Gaming industrija čini jedno veliko tržište i kao takva jako je zanimljiva marketingu raznih brandova. Porastu gamera svakako je pridonijela i epidemija korone. Vrijeme karantene mnogi su kratili u digitalnom svijetu igara. Bilo je potrebno uzeti mobitel u ruke ili upaliti konzolu i već ste mogli igrati igru s nekim s drugog kraja svijeta. Najveća pozornica gaming industrije uz YouTube, svakako je vrlo popularna streaming platforma Twitch. Influenceri otvaraju vrata marketingu u gaming industriji. Njih igrači često gledaju satima kako bi dobili pokoji savjet koji primjenjuju igrajući svoju omiljenu igru. Suradnja s gaming influencerima povećava prodaju, poboljšava brand awarness i image. Video sadržaj ima najveći učinak, svi ga gameri vole. Live streaming je najpopularniji oblik. Važnije od same igre je streamer; njegovi komentari i karizma su ti koji privlače pratitelje.
Demografska slika gamera se rapidno mijenja. Danas žene čine čak 45 % igrača. U kojoj igri ćete postaviti svoj oglas ključno je za njegov uspjeh. Tu je naravno potrebno poznavati svoju publiku. No, ovdje je to najteže jer dinamika promjena u gaming industriji je strelovita. Video sadržaj je kralj marketinga gaming industrije. Kreativnost u kratkim oglasima svakako je najvažnija.
Prevlast u gaming indistriji čine mobilne igrice. Zanimljiv je to podatak. Možda ste nekada se oglašavali na velikim billboardima, bili zadnje što je netko vidio prije ulaska u trgovinu i tako mu ostali u pamćenju i odnosili prevagu pri odlukama o kupnji. No, je li danas zaista tako? Koliko ljudi u javnom prijevozu gleda kroz prozor, a koliko u svoj mobilni uređaj?
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.