WEBSHOP

Nekoga opušta, a nekome stvara silan stres. Netko to voli, nekome je silna tlaka. Većinom je uživancija ženskom spolu, a noćna mora muškom. Da, govorimo o kupovini. Iako, naravno nema općenitih pravila, ali da, žene uživaju obilaziti milijun trgovina dok muškarcima to nije omiljeni hobi… No, online kupovina znatno je olakšala kupovinu svima. Pitanje više nije trebate li imati webshop ili ne. Pandemija koronavirusa je pokazala njegovu nužnost te kako su tvrtke koje su imale webshop lakše prebrodile to krizno vrijeme.
Postoje velike prednosti online kupovine, a najveća od svih, svakako je dostupnost svih 24 sata u danu. Kada se povede rasprava o radu nedjeljom, puno ljudi ističe kako preko radnog tjedna nemaju vremena za shopping. U webshopu vrijeme ne igra ulogu. Ako vas muči nesanica, možete kupovinu obaviti i u sred noći. Webshop nudi mogućnost dosega novih kupaca. Fizička trgovina je najčešće vezana za kupce iz neposredne blizine. Raznim marketinškim mogućnostima možete doći do povećanog broja kupaca. Blog je izvrstan alat koji služi boljoj SEO optimizaciji. Povećanje vidljivosti na tražilicama otvara vrata ka novim kupcima. E-mail marketing omogućava direktan ciljani pristup uz personalizirane ponude. Slanje e-mail poruka posebno je učinkovito kod lansiranja novih proizvoda. Slanjem direktne poveznice omogućujemo lakše snalaženje kupcu. Velika prednost su i niži troškovi poslovanja. Veliki dio webshop poslovanja se odvija automatizmom. Nije potrebno toliko zaposlenika, cijene najma i komunalnih režija su zanemarive u odnosu na fizičke trgovine.
Kupnja iz udobnosti vlastitog doma u bilo koje vrijeme donosi brojne prednosti. Bez čekanja u redovima, bez gužvi, bez prijeđenih 10 000 koraka, samo uz par klikova dođete do željenog proizvoda. No, ako volite prošetati u shopping, uživati uz kavicu, nitko vas ne sprječava, Spoznaja da možete i jedno i drugo pruža brojne mogućnosti.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp